Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

• (68 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Hulde En Klaagmuur Wapen-Winkels

#991 Gebruiker is offline   jba Icoon

• Schutter 1e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 17-september 13

Gepost 03 mei 2017 - 18:45

Ik zou het geen 10/10 geven,gezien je topic met de niet spannende Hatsan.
voor het verzenden vind ik dat men nog altijd even dient te controleren wat je gaat verzenden.
Even de doos los,Controle wat erin zit,dan weet je als verkoper ook echt wat je post.
Even 1x knikken/spannen, dan was je denk ik nog blijer geweest...

groeten jb

Bekijk Post shell, op 03 mei 2017 - 18:17, zei:

Ik raad iedereen hier aan om bij hem te kopen is heeft ontzettende goede service en naverkoop.

Zij hebben mij gebeld en mee voor een oplossing gezorgd toen ik een probleem had waar ik uitermate tevreden over ben.

Ik zeg het nog eens prachtige service met heel veel aandacht voor zijn clienten.

Voor mij 10 op 10

Had daar besteld en de dag nadien was het reeds hier dus van Nederland naar Belgie ongeloofelijk:

dicks.nl

Daystate Grey Shadow limited edition .22
Daystate Wolverine 303
Daystate Pulsar .25 Forester green laminated
Daystate Wolverine B .22
Weihrauch HW90 2017 .25
Edgun Leshiy .22 / .30
Slavia630 "pinkiewinkie" / The Gat
Falcon 5.5 x 25 x 50 M16L
Falcon 5.5 x 25 x 50 EMD
Falcon 5.5-25x56 EMD M25EMD
Falcon 4-18x44 B20
Falcon M5 1.5-5x30 LP20
Optisan mamba 1,5-6x42 RAQ
****de mooiste schietlocatie: LSV Noarderloft

#992 Gebruiker is offline   Aartmans Icoon

• Schutter 2e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Elite members
  • Lid geworden: 20-april 12

Gepost 04 mei 2017 - 04:19

Bekijk Post Rick O'Shea, op 13 april 2017 - 14:16, zei:

Luchtgenoten,

Het is weliswaar geen wapenwinkel maar een distributeur; bij deze een hele dikke pluim voor Benèl!
Als leverancier aan de detailhandel voor optiek behandelen zij de garantieclaims van o.a. Vortex kijkers die terugkomen.

Ik was helaas onfortuinlijk met mijn Vortex Diamondback HP 2-8x32 Richtkijker, Dead hold (MOA), waarvan inwendig een lens was losgekomen en de kijker nog slechts functioneerde als rammelaar Geposte afbeelding . En tot overmaat van ramp ook geen bon meer in mijn bezit.

Na correct overleg met Benèl mocht ik mijn kijker opsturen en zouden ze kijken wat eraan gedaan kon worden.
Afgelopen vrijdag op de post gedaan en zojuist de DPD-man aan de deur met een gloednieuwe kijker.

Dank Benèl, hier is iemand zéér content met de geleverde service!

Groeten,
Cyril :wave:

Ook ik heb hier mijn kijker vandaan, en ook zeer goed geholpen. Bij het kijken van de ene kijker naar de andere, geen probleem. Ze hadden zelf (ook al is het geen wapen winkel) een aantal geweerkolven staan waar ze zo even een kijker in konden klikken en ook dat was geen probleem. Ik heb ook inderdaad voor een vortex gekozen van wegen hun garantie, niet dat ik hoop het nodig te hebben, maar als het dan toch moet geeft levenslange garantie wel een goed gevoel :D

Deze post is bewerkt door Aartmans: 04 mei 2017 - 04:20

In beheer:
Hammerli AR-20 FT .177 (4,5mm)
BSA Lonestar .25 (6,35mm)

#993 Gebruiker is offline   MK21 Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 13-mei 17

Gepost 18 mei 2017 - 14:37

Nog een ontevreden Target-Master klant hierzo.

Meneer had me de verkeerde artikelen toegestuurd en deed erg moeilijk over retourneren. Hij stond erop dat ik een retour formulier van zijn website uitprinte terwijl ik geen printer heb, en er werd geen enkel alternatief geboden. Mijn verzoek om het toesturen van een degelijk formulier werd ook volledig genegeerd.

Uiteindelijk maar aangeboden om langs te komen om de spullen om te wisselen maar dat was niet mogelijk, afgesloten bedrijven terrein waar geen burgers worden toegelaten volgens de "heer".

Toen heb ik dus maar dat ellendige formulier op papier over-geklad met pen en ingevuld. Bijna 3 weken nadat ik besteld had ik eindelijk de juiste bestelling in huis. De retour-verzendkosten heb ik natuurlijk nooit weer terug gezien ondanks dat mij per email toegezegd was dat die vergoed zouden worden. Dit neigt naar diefstal imo, hoe klein het bedrag ook mag zijn.

Al met al ben ik ontzettend hufterig behandeld, klantvriendelijkheid staat hier absoluut niet hoog in het vaandel, dikke vette afrader dus.

Erg jammer dat het logo van deze flutshop wel steeds bovenaan deze website staat (advertentie), zo lijkt het net alsof Luchtbuks.net deze shop aanbeveelt terwijl men imo de leden zou moeten beschermen tegen deze persoon.

#994 Gebruiker is offline   Yvesdesmedt Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Lid geworden: 25-juni 16

Gepost 11 juni 2017 - 12:32

Iemand ervaring met het Amerikaanse stockhuis uit Lier ?
Indien niet houden zo, dit zijn DIEVEN !
Was steeds handig tot zonet, voor pellets en vulling fles maar 10 minuten rijden.
Kijkers en wapens zijn erg erg duur.

Steeds de correcte prijs van 5 euro betaald voor een vulling vd fles, ik bel zonet om te vragen of ik kon komen voor een vulling en dit was ok, ik in de wagen, bijna daar, rinkelt de telefoon, stockhuis Lier aan de lijn, om even droogjes te melden dat het tarief gestegen is vd vulling, dus ik vraag hoeveel het dan nu mag kosten ,een euro of 7, 8 ?
Nee hoor , 30 -jawel -dertig euro's want anders geraakt hij niet uit zijn kosten aan elektriciteit en ook om erbij droogjes te melden dat dit de gangbare prijs is ook in duikshops!!!!
Nu wist deze sukkel wellicht niet dat mijn goede kameraad duikinstructeur is en dat ik de gangbare tarieven beter weet dan hijzelf, dit heb ik hem uitgelegd en ook even snel voor hem uitgerekend dat een compressor van 2000 euro na 400 vullingen zichzelf heeft terugverdient aan 5 euro.
Ook heb ik hem gezegd dat hij goed bezig is de klanten weg te houden op deze manier en dat ik in de toekomst nog liever een uur rij dan terug bij hen binnen te stappen

Shame on you Amerikaans stockhuis Smits and sons uit Lier in België !

#995 Gebruiker is offline   Bartus Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Lid geworden: 27-augustus 15

Gepost 12 juni 2017 - 15:26

Bekijk Post biker, op 13 december 2010 - 10:36, zei:

ook ik heb zeker geen klagen ,als je een mailtje stuurd ,dan antwoord de man zeer snel trug :les:
en als je dan een afspraak maakt ,dan is hij ook daadwerkelijk in de zaak (ongehacht wat dag het is) :ha:
heb er tot nu toe 2 buksen gekocht ,en voor garantie heb ik deze man niet nodig gehad ;omdat er niks stuk of wat aan mankerden (de tijd dat ze in mijn bezit waaren)

en als je dan met de buks huiswaards rijd heb je meer bij dan de aangekochte buks ,want deze man doet er gewoonlijk wat extra bij ;)
gratis van de zaak

LP Sportwapens

Ook ik ben altijd prima geholpen door Louis. Ik heb een paar jaar terug mijn buks daar gekocht ondanks dat op internet negatief over hem werd gesproken. In de winkel had ik een prima klik met hem. Had na aanschaf een klein technisch probleem die naar tevredenheid is opgelost. Op dat gebied dus geen probleem.
Ik sta op het punt een pcp aan te schaffen maar ik weet niet of ik die bij Louis ga kopen. Ik ben namelijk nu wel gaan twijfelen. Hij heeft al een aantal maanden op zijn site staan dat hij geen FX meer verkoopt omdat ze bijna allemaal terugkomen met technische gebreken. Ik heb bij diverse andere wapenzaken geïnformeerd en nergens kunnen ze dat bevestigen!! Dus of alleen Louis verkoopt FX-buksen met problemen of het hele verhaal is niet waar.
Weet iemand meer??

#996 Gebruiker is online   Rik Icoon

• Veilingmeester
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 18-oktober 09

Gepost 13 juni 2017 - 11:48

Tja... LP verkoopt ook al jaren geen BSA's meer omdat ze allemaal zouden lekken (bron: alleen mondeling tegen mij).
Ik denk dat hij wat kort door de bocht is. Verder gebruikt hij mij te vaak het KK woord om op zijn Haags ongenoegen te uiten. Ik kom er daarom niet meer (maar dat is heel persoonlijk natuurlijk).
G®oeten, Rik

"All animals are equal. But some animals are more equal than others."

#997 Gebruiker is offline   Al.Ex.Magnum Icoon

• Scherpschutter
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 25-januari 15

Gepost 13 juni 2017 - 12:38

Bekijk Post Yvesdesmedt, op 11 juni 2017 - 12:32, zei:

Iemand ervaring met het Amerikaanse stockhuis uit Lier ? ...
....ik bel zonet om te vragen of ik kon komen voor een vulling en dit was ok, ik in de wagen, bijna daar, rinkelt de telefoon, stockhuis Lier aan de lijn, om even droogjes te melden dat het tarief gestegen is vd vulling, dus ik vraag hoeveel het dan nu mag kosten ,een euro of 7, 8 ?

Nee hoor , 30 -jawel -dertig euro's want anders geraakt hij niet uit zijn kosten aan elektriciteit en ook om erbij droogjes te melden dat dit de gangbare prijs is ook in duikshops!!!!

De "gangbare prijs" in duikshops zal mij ongetwijfeld wel vreemd zijn, want van de Big Blue duikshop in Berlare, (niet Berlaar maar Berlare dus ;) ), is me afgelopen week door duikshopuitbater Karel een vulkaart van 40€ aangeboden, goed voor 40 vullingen. Netto dus 1€ per vulling (afvullen van een middenmoterflesvolume van 7 l à 300bar). Ongetwijfeld zal het elektriciteitsverbruik van de Big Blue-compressor een flink stuk lager liggen dan het verbruik van de compressors in Lier ;)

Deze post is bewerkt door Al.Ex.Magnum: 13 juni 2017 - 12:49

Ubi volentia, via est ~~~ Waar een wil is, is een weg

•••

#998 Gebruiker is offline   Yvesdesmedt Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Lid geworden: 25-juni 16

Gepost 17 juni 2017 - 08:08

Bekijk Post Al.Ex.Magnum, op 13 juni 2017 - 12:38, zei:

De "gangbare prijs" in duikshops zal mij ongetwijfeld wel vreemd zijn, want van de Big Blue duikshop in Berlare, (niet Berlaar maar Berlare dus ;) ), is me afgelopen week door duikshopuitbater Karel een vulkaart van 40€ aangeboden, goed voor 40 vullingen. Netto dus 1€ per vulling (afvullen van een middenmoterflesvolume van 7 l à 300bar). Ongetwijfeld zal het elektriciteitsverbruik van de Big Blue-compressor een flink stuk lager liggen dan het verbruik van de compressors in Lier ;)

Zo hoort het dus te zijn !
:wow:

Ben mijn 10 liter fles ook gaan bijvullen bij een duikshop in Heist op den berg voor 6 euro, ik zal bij de volgende ook eens informeren naar een vulkaart ....

#999 Gebruiker is offline   Shannon 22 Icoon

• Schutter lange afstand+
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 25-september 16

Gepost 17 juni 2017 - 08:53

Bekijk Post MK21, op 18 mei 2017 - 14:37, zei:

Nog een ontevreden Target-Master klant hierzo.

Meneer had me de verkeerde artikelen toegestuurd en deed erg moeilijk over retourneren. Hij stond erop dat ik een retour formulier van zijn website uitprinte terwijl ik geen printer heb, en er werd geen enkel alternatief geboden. Mijn verzoek om het toesturen van een degelijk formulier werd ook volledig genegeerd.

Uiteindelijk maar aangeboden om langs te komen om de spullen om te wisselen maar dat was niet mogelijk, afgesloten bedrijven terrein waar geen burgers worden toegelaten volgens de "heer".

Toen heb ik dus maar dat ellendige formulier op papier over-geklad met pen en ingevuld. Bijna 3 weken nadat ik besteld had ik eindelijk de juiste bestelling in huis. De retour-verzendkosten heb ik natuurlijk nooit weer terug gezien ondanks dat mij per email toegezegd was dat die vergoed zouden worden. Dit neigt naar diefstal imo, hoe klein het bedrag ook mag zijn.

Al met al ben ik ontzettend hufterig behandeld, klantvriendelijkheid staat hier absoluut niet hoog in het vaandel, dikke vette afrader dus.

Erg jammer dat het logo van deze flutshop wel steeds bovenaan deze website staat (advertentie), zo lijkt het net alsof Luchtbuks.net deze shop aanbeveelt terwijl men imo de leden zou moeten beschermen tegen deze persoon.

zelfde verhaal hier, verkeerde pellets toegestuurd gekregen, erg moeilijk om te retouneren, ik zal Nooit meer bij tagetmaster bestellen ..

#1000 Gebruiker is online   alexenilona Icoon

• Pro
  • Lid geworden: 01-december 08

Gepost 08 juli 2017 - 20:54

Hoi,

Ik heb vaak mensen leveranciers/winkeliers zien vermelden met goede service e.d.

Zo ken ik ook een aantal, echter degene die mij toch wel steeds verassen, en best wel met kop en schouders boven de rest uitkomen (voor mij) zijn de mannen van Joppie's dump oftewel QSA in Hilversum.

4 jaar geleden zijn we begonnen in Woerden met het opzetten van HFT/en FT wedstrijden, dit samen met het DFTA en het NFTI ,

Vanuit het DFTA 2 jaar gebruik kunnen maken van "leendoeltjes" ....... maar uiteindelijk zelf de broek ophouden en op zoek naar doeltjes, een aantal konden we overnemen van het NFTI, maar toen kwamen we nog 35 doeltjes te kort.

Ik kwam al eens bij Joppie/QSA en eens de vraag neergelegd of men 35 verschillende doeltjes kon leveren.

ZOVEEL! was de vraag, tja we gaan wedstrijden organiseren ( dit met een bestuur welk nog steeds sceptisch stond tegenover lucht)

Ongevraagd werd hier de helft gesponsord ook twee buksen met korting ivm uitlenen, nu gaat er normaal voor niets de zon op, dus gevraagd of er niets tegenover moest staan.

Poeh, misschien een logootje van QSA op de site van de vereniging......( waar niemand naar kijkt) aldus geschiede ;)

Nu inmiddels 2 jaar verder wilden we naar de 50 doeltjes om beide disciplines ter wille te zijn, en ging ik wederom naar Hilversum.

Daar aangekomen en nog eens verlekkerd naar de "groene" lange afstand kolf gekeken te hebben de bestelde doeltjes in ontvangst genomen....

"Is dit voor de wedstrijden" ja Tonnie ......" dan sponsor ik deze" :wow: is toch weer bijna 150 Euro handel....en wederom zonder tegen prestatie ;)

Dus ik denk dat dit wel het vermelden waard is, en het minste wat ik kan doen is dit met jullie delen, ongetwijfeld dat er meer winkeliers zijn die dit doen, echter heb ik daar geen ervaring mee.

Tonnie, en Co namens team Robin Hood bedankt!

Groetjes,

Alex.
Edgun Leshiy.......Yeah baby!!
Chainsaw Ripley+ optisan Mamba
Daystate huntsman classic+ Bushnell AR223
Weihrauch HW 98
SPA 12 pour le tin.
Diana 280
Gunpower Texan .45
SPA pp700 pistool, van Dylan.
DFTA .
The older the bull, the stiffer the horn.

I'd rather be hated for what i am, then loved for what i'm not! (Curt Cobain)

#1001 Gebruiker is offline   jba Icoon

• Schutter 1e klas+
  • Lid geworden: 17-september 13

Gepost 08 juli 2017 - 21:07

Mooi gebaar van Joppies Dump / QSA voor de schietsport,
en zien doet verkopen is mijn idee altijd, als men thuis trainen wil,weet je waar je ze kunt bestellen!
Heb zelf ook goede ervaringen bij hun in de zaak, Top mannen!

groeten jeroen
Daystate Grey Shadow limited edition .22
Daystate Wolverine 303
Daystate Pulsar .25 Forester green laminated
Daystate Wolverine B .22
Weihrauch HW90 2017 .25
Edgun Leshiy .22 / .30
Slavia630 "pinkiewinkie" / The Gat
Falcon 5.5 x 25 x 50 M16L
Falcon 5.5 x 25 x 50 EMD
Falcon 5.5-25x56 EMD M25EMD
Falcon 4-18x44 B20
Falcon M5 1.5-5x30 LP20
Optisan mamba 1,5-6x42 RAQ
****de mooiste schietlocatie: LSV Noarderloft

#1002 Gebruiker is offline   bamse Icoon

• Schutter 1e klas+
  • Lid geworden: 25-november 07

Gepost 08 juli 2017 - 21:36

En DFTA leden 10% korting :)
Als het regent in september, wordt het kerstmis in december.
Als het regent in mei, is april voorbij.
Als het regent in een andere maand, is het gewoon HFT-weer.

#1003 Gebruiker is online   alexenilona Icoon

• Pro

Gepost 08 juli 2017 - 23:08

Ok,

Wist niet dat er een hulde en klaagmuur topic was.....

Was wel ineens mijn topic kwijt.... mischien even een PBtje dat dit verplaatst is naar ......

Groetjes,

Alex.
Weihrauch HW 98
SPA 12 pour le tin.
Diana 280
Gunpower Texan .45
DFTA .

#1004 Gebruiker is offline   roel Icoon

• Administrator
  • Groep: Admin
  • Lid geworden: 17-februari 05

Gepost 08 juli 2017 - 23:19

Bekijk Post alexenilona, op 09 July 2017 - 00:08, zei:

Ok,

Wist niet dat er een hulde en klaagmuur topic was.....

Was wel ineens mijn topic kwijt.... mischien even een PBtje dat dit verplaatst is naar ......

Groetjes,

Alex.

Hoi,

ik heb je topic verplaatst. Enig eigen initiatief en men weet binnen een paar tellen waar het topic gebleven is. In mijn werk heet dat 'een activerende werkwijze'. Als coach activeer ik mensen, zet ze aan tot het nemen van stappen. Da`s een leerzame manier van doen, het levert heel veel op.

Geen dank.

Groet, Roel ;)
BEK BRANE & BEALCH SKROEIE

HASSESSKRABJE

BAARCHEBITEN

Hurdsje!

FRYSK en GRUTSK

Leaver dea as slaef!!!
It libben is in hel, atst it mar sjen wolst!!

Hwa`t nearne foar stjit falt foar alles.©®

Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan ierde!
It Fryske lân fol ear en rom.
Klink dan en daverje, fier yn it roun
Dyn âlde eare, O Fryske groun!

#1005 Gebruiker is online   alexenilona Icoon

• Pro

Gepost 08 juli 2017 - 23:32

Ok,

Prima, maar coaching of niet als ik niet weet waar mijn topic gebleven is is, er geen sprake van coaching!

Mijn topic was in eens weg.

Is niet leuk :blink:

Groetjes.

Alex.

Wars van management gewauwel!!

Deze post is bewerkt door alexenilona: 08 juli 2017 - 23:36

Weihrauch HW 98
SPA 12 pour le tin.
Diana 280
Gunpower Texan .45
DFTA .

• (68 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers