Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Shinsung Ultra Hoe Zit Het Nu Precies !?

#1 Gebruiker is offline   Merlin177 Icoon

• Geweerschutter
  • Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 28-augustus 15

Gepost 20 september 2017 - 19:32

Vandaag nieuwe kijker, op mijn shinsung ultra, ingeschoten......na afloop bezoek van de plaatselijke politie.
Na een nogal gespannen start (kogelbeschermende vesten, 2e politieauto plus motoragent) werd het gesprek een stuk meer ontspannen, Da's prettig !
Ik schoot op het terrein van een manege in aanbouw, (uit het zicht, redelijk buiten bebouwde kom en uiteraard met toestemming van de eigenaar van het perceel, en met vrij baan in lengterichting schootsveld) toch bleken werknemers van een naburig bedrijf bezorgd van het "schietgeluid" (demper dempt niet alles...)en belden politie.
Na wat heen en weer gepraat met de ter plekke gebleven 2 agenten ( die gecharmeerd bleken dat mijn buks veilig in z'n gesloten koffer in de auto lag) hebben deze wat foto\s genomen, mijn gegevens genoteerd en zijn toen vertrokken.
Toen ik +/- 1 jaar geleden de Ultra kocht heb ik (meen ik) op het forum gelezen dat, na enige onzekerheid ,de Ultra uiteindelijk legaal verklaard is, Ben ik correct ?
E.e.a ter voorbereiding op mogelijk hernieuwd contact met de 2 ( overigens niet op voorhand moeilijk-doende) agenten/
Graag jullie deskundig commentaar en alvast bedankt !
Ronald.

#2 Gebruiker is offline   jba Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 17-september 13

Gepost 22 september 2017 - 19:07

Hey Ron,
heb je verder nog contact gehad met de agenten inmiddels?
Wat is de stand van zaken inmiddels?

groeten jeroen
Daystate Grey Shadow limited edition .22
Daystate Wolverine 303
Daystate Pulsar .25 Forester green laminated
Daystate Wolverine B .22
Edgun Leshiy .22 / .30
TX200HC Walnut .177 / Weihrauch HW90 2017 .25 / Weihrauch HW97K .177 / Slavia 630 "pinkiewinkie"
Falcon 5.5 x 25 x 50 M16L
Falcon 5.5 x 25 x 50 EMD
Falcon 5.5-25x56 EMD M25EMD
Falcon 4-18x44 B20
Falcon M5 1.5-5x30 LP20
****de mooiste schietlocatie: LSV Noarderloft

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers