Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Hoi Allemaal, Even Voorstellen

#1 Gebruiker is offline   Alexander91 Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 05-oktober 17

Gepost 12 oktober 2017 - 08:30

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, dus laat ik mij ook eventjes voorstellen. Ik ben Alexander, 26, uit Utrecht. Ik ben student en woon in een leuk appartementje in Utrecht. Sinds kort ben ik mezelf ook helemaal verloren in het luchtschieten. Als eerste heb ik een Gamo Big Cat met simpele richtkijker gekocht. Aangezien ik geen tuin heb schoot ik eerst bij mijn moeder in de tuin, maar nu heb ik een boer in de buurt gevonden op wiens erf ik mag schieten :D . Ik zat natuurlijk ook al meteen verlekkerd te kijken naar een HW100, maar daar heb ik nu eigenlijk niet genoeg geld voor dus dat moet ik maar even uit mijn hoofd zetten helaas.

Ik ben momenteel een Artemis CP1-M CO2 pistool aan het "testen" voor mijn schoonvader. Ik zit eraan te denken om er zelf ook een te kopen om mee in mijn woonkamer te schieten, maar ik vind hem nu iets te luid voor mijn buren. Ik ben dus nog op zoek naar een demper die erop past. Suggesties zijn welkom, maar volgens mij is het de bedoeling dat ik daar een los topic over aanmaak.

Dat was het wel zo'n beetje voor nu.

Groetjes,

Alexander
Gamo Big Cat .177
Artemis CP2 Black .177

#2 Gebruiker is offline   peter50 Icoon

• Scherpschutter
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 27-juni 14

Gepost 12 oktober 2017 - 12:53

welkom op het forum Alexander :D