Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Ook Maar Even Netjes Voorstellen

#1 Gebruiker is offline   airpower Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 19-juli 10

Gepost 20 juli 2010 - 15:33

Goeiedag mede luchtschutters, tja ik ben dus Richard en vond dit forum na een paar bezoekjes wel helemaal ok.
Dus heb ik me ook maar geregistreerd, ik hoop hier fijn zonder gezeur van mensen die het toch niet kunnen begrijpen wat ik aan luchtschieten vind over deze fijne sport te kunnen praten en ook te kunnen leren wat ik nog niet weet.
Heb zelf een wheirauch 85, een bsa lonestar .22 en een ouwe vertrouwde sheridan pompbuks .20 en oja ook nog een crossman pomppistool.
Vind eigenlijk al mn buksen fijne shooters, maar ik ben toch wel heel erg blij met mn lonestar.
Heb daar een barska scope op en ik kan jullie vertellen dat ie op 100m loep zuiver is, en een behoorlijke punch overhoud op die afstand.
Als jullie verder nog iets van me willen weten dan vragen jullie maar want, ben niet zo'n prater over mezelf.
0

#2 Gebruiker is offline   PaulMorss Icoon

• Schutter 2e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Elite members
  • Lid geworden: 20-april 08

Gepost 20 juli 2010 - 16:13

Bekijk Post airpower, op 20 juli 2010 - 16:33, zei:

Goeiedag mede luchtschutters, tja ik ben dus Richard en vond dit forum na een paar bezoekjes wel helemaal ok.
Dus heb ik me ook maar geregistreerd, ik hoop hier fijn zonder gezeur van mensen die het toch niet kunnen begrijpen wat ik aan luchtschieten vind over deze fijne sport te kunnen praten en ook te kunnen leren wat ik nog niet weet.
Heb zelf een wheirauch 85, een bsa lonestar .22 en een ouwe vertrouwde sheridan pompbuks .20 en oja ook nog een crossman pomppistool.
Vind eigenlijk al mn buksen fijne shooters, maar ik ben toch wel heel erg blij met mn lonestar.
Heb daar een barska scope op en ik kan jullie vertellen dat ie op 100m loep zuiver is, en een behoorlijke punch overhoud op die afstand.
Als jullie verder nog iets van me willen weten dan vragen jullie maar want, ben niet zo'n prater over mezelf.

Welkom hier!

Gezeur over het luchtbuks schieten zal hier zeker niet krijgen, zowat iedereen heeft hier het begrip voor deze fantastische hobby.
Veel leesplezier!

Groet, Paul
Religieus denken is een poging doen een uitgang te vinden waar geen deur is.
-Albert Einstein

Organisator Utrecht-Shoot.

Crosman 2240 Custom
Binnenkort: Marauder .25
0

#3 Gebruiker is offline   cvanmeer Icoon

• Schutter lange afstand+
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Forum verbeteraars
  • Lid geworden: 30-mei 10

Gepost 20 juli 2010 - 16:19

Welkom!

gr.
Chris
Aspirant NFTI-lid
http://www.airsniper.net

Waarom zijn buksen beter dan vrouwen?
Op een buks kun je een demper zetten!
0

#4 Gebruiker is online   Datoeter Icoon

• Schutter lange afstand+
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 21-juni 09

Gepost 20 juli 2010 - 17:25

Bekijk Post airpower, op 20 July 2010 - 16:33, zei:

Welkom!
Hw97k .177
Hw100 .22
0

#5 Gebruiker is offline   William White Icoon

• Geweerschutter+
  • Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 10-juli 10

Gepost 20 juli 2010 - 17:51

Welkom!

en om toch wat te zeuren hier..........neuh :) geen denken aan.

Wil nog wel een keer een wapen dat zuiver is op 100m....

Maar moet eerst nog even aan de schutter zelf werken :P

gr Willie
gr. Willie

Diana 35 08-81

En voor de fun:
Remington Airmaster 77
Crosman 1377C
0

#6 Gebruiker is offline   airpower Icoon

• Gebruiker
  • Pip

Gepost 20 juli 2010 - 18:09

Oefening baart kunstige groepjes ook op 100m hahaha, maar een goed geweer helpt ook een stuk vooral eentje die de 100m haalt :D
0

#7 Gebruiker is offline   baracuda48 Icoon

• Schutter 1e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 03-september 07

Gepost 21 juli 2010 - 09:09

:)

Welkom Richard op het forum.

Veel kijk en leesplezier gewenst.

Groet Frans :D
DIANA 240 CAL .177 CLASSIC MODEL.
DIANA 50 CAL .177 BULL BABE.
DIANA 50 CAL .22 DARK HORSE.
DIANA 50 CAL .177 RWS DANGER.
DIANA 52 CAL .177 SPECIAL FORCE.
DIANA 52 CAL 6.35 BIG BORE.
FX LOGUN SOLO CAL .22 PCP.
0

#8 Gebruiker is offline   jakkobink Icoon

• Schutter 1e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 02-februari 05

Gepost 21 juli 2010 - 09:25

Welkom op het forum.
Weest gerust hie rop het forum zul je weinig mensen tegenkomen die niet begrijpen wat je zo boeit aan het luchtbuks schieten!
Fijn dat je onze passie deelt.
Jakko
Gravity sucks!
0

#9 Gebruiker is offline   airpower Icoon

• Gebruiker
  • Pip

Gepost 21 juli 2010 - 10:15

Gelukkig zit ik hier toch goed!
Tja weet ook niet wat het is,kom uit de vuurwapen wereld maar heb altijd het luchtgeweer schieten leuker gevonden omdat er naar mijn mening veel meer voor komt kijken om op lange afstand doel te raken.
Plus het feit dat het gewoon gaaf is om soms met een bigbore air rifle te schieten inplaats van een 308 de klap van een beaumont .50 odin te voelen van een maat van me.
En geen gestink herladen en al die andere toestanden, gewoon lucht in dat kanon en de slug erin en bam!
Maar mn lonestar zonder demper mag er ook wezen schrok van de klap van dat ding had ik van een luchtgeweer niet verwacht maarja nu lekker dempertje erop en het ding is muisstil.
0

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers