Ten eerste zal ik me even voorstellen. Ik ben Maarten Admiraal, net nieuw op het forum en ook net in het bezit van een buks.
Na eerst wat rondgesnuffeld te hebben hier voordat ik lid werd, is mijn keuze voor een buks gevallen op de Weihrauch HW50-S.
Aangezien het mijn eerste buks is wilde ik nog niet teveel geld in een keer uitgeven. Het mag dan misschien niet veel geld
zijn in vergelijking met sommige andere wapens maar toch stond er wel een hele grote glimlach op mijn gezicht toen ik het pakje
van de post openmaakte! Ik had de buks bij Hes van Zweeden besteld (via internet) en de service was voor een internetwinkel
helemaal in orde. Nu even terug naar de buks want ik stond echt versteld van de kwaliteit! Na wat kwijlen nog even snel wat pellets geschoten, de
JSB exact 4.51 mm pellets.
Daar zit gelijk al een vraagje; zijn deze pellets goed voor de buks of zal ik de volgende keer de 4.52 mm nemen. De
4.51 zitten naar mijn mening toch wel een beetje los in de loop, zijn er mensen die dit herkennen?
Helaas moest ik na zo'n 70 pellets stoppen omdat de buurman ongerust werd. Zo'n luchtbuks is toch niet niks voor de meeste mensen, en
hij dacht daarbij ook nog dat het illegaal was. Het beste is dan om even te stoppen lijkt mij. Ik denk dat ik toch even met de buurman
moet overleggen hoe dit verder moet.
De groepjes begonnen ondertussen net een beetje te komen
schieten als het kan.
Er was ook nog een vriend van me langs en die is gelijk ook aangestoken met het virus
wil liever niet dezelfde als ik.
Hierbij laat ik het. Aangenaam en tot de volgende post,
Maarten

Log in
Registreer
Help 

Multi quote