Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Ht forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Eindelijk Lid

#1 Gebruiker is offline   Dick56 Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 17-juni 17

Gepost 07 februari 2018 - 16:05

Hallo aan allen, na vele maanden proberen ben ik dan eindelijk echt lid van dit forum. Ben al iets oudere, beetje maffe man uit Zuid_Limburg en afgelopen jaar weer begonnen met de schietsport. Momenteel in het bezit van een Diana Magnum 350 N.Tec, 5,5 mm met Hawke Vantage 4-16 x 50SF vizier en een Weihrauch HW50, 4,5 mm met zelfde vizier.
Gewoon in de tuin schieten op kaartjes. Gaat redelijk tot ik op 30 meter staand met de Diana schiet, ben ik blij wanneer ik de kaartjes (15 x 15 cm) goed raak.
Wel al tweede Diana, de vorige N.Tec sprong bijna letterlijk uit elkaar, daar klopte echt iets niet mee. Maar via de leverancier na een paar maanden gebruik zonder problemen(Hendrix van der Putten in Roermond) volledig nieuwe buks gekregen. Deze doet het een stuk mooier.
Mijn geweren zijn echt beter dan ik ben, maar ik vind het oefenen en iedere keer wat beter worden (soms ook niet, te moe, te weinig concentratie enz) gewoon leuk.
Heb hier al veel gelezen en geleerd.

#2 Gebruiker is offline   Weihrauch gek Icoon

• Schutter lange afstand
  • Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 05-september 17

Gepost 07 februari 2018 - 18:42

Welkom dick op dit forum. Schijnbaar moet je ook een beetje maf zijn als je van de schietsport houd .de meeste mensen vragen mij vaak wat ik er nu aan vindt .gewoon lekker ontspannen. Genieten .niet uit te leggen .vanmiddag ff een uurtje aan het schieten geweest voor het eerst dit jaar .lekker rust in je hoofd krijgen. Blijft mooi. Mvg weihrauch gek

#3 Gebruiker is offline   Weihrauch gek Icoon

• Schutter lange afstand
  • Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 05-september 17

Gepost 07 februari 2018 - 19:30

Maar het was bye the way wel behoorlijk koud vamiddag. Hahaha. Maar met dit weer kun je wel schieten. Beter dan al die regen. Vamiddag ook ff geprobeerd staand te schieten .hier ga ik dit jaar ook meer op oefenen .valt niet mee met een hw 80. Nog veel schietplezier dick

#4 Gebruiker is offline   peter50 Icoon

• Schutter 2e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Elite members
  • Lid geworden: 27-juni 14

Gepost 08 februari 2018 - 09:24

welkom op het forum Dick :D

#5 Gebruiker is offline   RobRos Icoon

• Schutter 2e klas
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 26-september 14

Gepost 08 februari 2018 - 09:58

Hallo Dick,
Ten eerste: Welkom.
Ten tweede: Ik zie dat je al sinds 17 juni 2017 lid bent. Wat voor problemen met lid worden mag je dan ondervonden hebben???
Men hoeft toch alleen maar een account aan te maken? Of is er meer nodig tegenwoordig ???Geposte afbeelding

Ook ik ben hoofdzakelijk lekker thuis in de tuin aan het schieten. (25m max) en ervaar ook precies wat jij al schreef.
"maar ik vind het oefenen en iedere keer wat beter worden (soms ook niet, te moe, te weinig concentratie enz) gewoon leuk."
Voor de rest af en toe naar een HFT wedstrijd om daar de kunst af te kijken en vooral gewoon voor de lol.
Al die rare mensen bij elkaar, die bijna nergens moeilijk over doen(behalve veiligheid), ik mag dat wel en ik pas er ook wel tussen geloof ik.

Groeten, Rob.
HW97K 16J met N2 scope 6-24x50SFE
FWB LP 65

#6 Gebruiker is offline   Gierigegoudzoeker Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 05-februari 18

Gepost 08 februari 2018 - 11:02

Welkom op het forum Dick ;)
Iedere gek zijn gebrek

#7 Gebruiker is offline   Dick56 Icoon

• Gebruiker
  • Pip

Gepost 09 februari 2018 - 14:43

@Robros, op een of andere wijze kreeg ik mijn account niet geactiveerd. Probeerde wel een mail te krijgen om echt in te kunnen loggen, maar ontving ik maar niets. En afgelopen dagen opeens wel. Geen idee wat er fout ging.
Maar ik ben er nu.
En dank voor alle welkom.

#8 Gebruiker is offline   Matthijs Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Admin
  • Lid geworden: 01-februari 05

Gepost 09 februari 2018 - 16:00

Hoi Dick,

Dit forum werkt niet met een activatie mail wij keuren hier handmatig de accounts, en dat kan een dagje of soms twee duren maar niet langer. Ik ga er van uit dat het account al die tijd al wel geactiveerd is geweest, want daar kunnen wij niet omheen een account niet te actieveren, dus de keus is dan activeren of verwijderen. Het kan zijn dat je eerste post niet goedgekeurd is geweest waardoor je dacht niet online te kunnen .... maar dat is mijn idee er over :)

Maar je bent er nu dus bij deze een hartelijk welkom geheten !

Mvg, Matthijs teamlid forumbeheer
www.theoben.nl is niet meer :(

&

Onthufter Uzelf

#9 Gebruiker is offline   RoyKl Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 25-maart 17

Gepost 09 februari 2018 - 17:27

Dick, welkom op het forum en veel plezier met deze geweldige hobby!
Weihrauch hw30s 4.5mm
Weihrauch hw80 4.5mm
Cometa Indian 4.5mm

#10 Gebruiker is offline   Dick56 Icoon

• Gebruiker
  • Pip

Gepost 10 februari 2018 - 10:42

@Matthijs, ik ben er nu, dat is belangrijkste. Het probleem was dat ik geen mail kreeg met inloggegevens, ook niet bij spam of ongewenste mail. Ik was wel lid blijkbaar, maar kon niet inloggen. Ondanks meerdere pogingen. Maar nu is dat opgelost.

Blij toe, dit is gewoon leuk informatief en interessant en erg hulpvaardig forum.
En heel belangrijk een forum waarbij respect voor elkaar zeer groot is, ondanks alle verschillende meningen, opvattingen en ideen.

Gr. Dick

#11 Gebruiker is offline   roel Icoon

• Administrator
  • Groep: Admin
  • Lid geworden: 17-februari 05

Gepost 10 februari 2018 - 11:28

Bekijk Post Dick56, op 10 February 2018 - 10:42, zei:

@Matthijs, ik ben er nu, dat is belangrijkste. Het probleem was dat ik geen mail kreeg met inloggegevens, ook niet bij spam of ongewenste mail. Ik was wel lid blijkbaar, maar kon niet inloggen. Ondanks meerdere pogingen. Maar nu is dat opgelost.

Blij toe, dit is gewoon leuk informatief en interessant en erg hulpvaardig forum.
En heel belangrijk een forum waarbij respect voor elkaar zeer groot is, ondanks alle verschillende meningen, opvattingen en ideen.

Gr. Dick

Hoi ick,

zoals Matthijs al aangaf. Via dit forum krijg je geen mail met die gegevens. Je maakt een account aan en je kunt inloggen.

Groet, Roel :cool5:
BEK BRANE & BEALCH SKROEIE

HASSESSKRABJE

BAARCHEBITEN

FRYSK en GRUTSK

Go ask Alice.

Leaver dea as slaef!!!

Hwa`t nearne foar stjit falt foar alles.

Flean op! Wy sjonge it bste ln fan ierde!
It Fryske ln fol ear en rom.
Klink dan en daverje, fier yn it roun
Dyn lde eare, O Fryske groun!

Wy binne Noarderloft. Wy binne oars. Better ek.

#12 Gebruiker is offline   Dick56 Icoon

• Gebruiker
  • Pip

Gepost 10 februari 2018 - 14:03

Mijzelf kennende zal ik vast wel iets niet goed hebben gedaan. Zitten rommelen met het wachtwoord of zo. Daar ben ik nml wel heel goed in 😜. Ik ben al lang blij dat het gelukt is, toch het belangrijkste.

Gr

Dick

#13 Gebruiker is offline   Ruud< Icoon

• Pro
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 23-maart 08

Gepost 10 februari 2018 - 17:01

Welkom en meteen al 2 mooie buksen :)

Met die 350 Ntec zou ik ook wel eens willen schieten :P

Wat betreft het raken van de kaartjes..., probeer de artillery hold eens uit. Je weet niet wat dat is ? Probeer de zoekfunctie hier op het forum eens uit :D ;)

#14 Gebruiker is offline   Dick56 Icoon

• Gebruiker
  • Pip

Gepost 11 februari 2018 - 20:10

Hoi Ruud,

Wanneer je in de buurt bent (Heerlen) je mag komen schieten en proberen hoor. En dankzij dit forum heb ik de artillery hold gevonden. En uitgeprobeerd. Maar de Diana is gewoon een heftig ding. En dat vind ik zelf wel weer de uitdaging, anders is het te makkelijk 😂
Op mijn verlanglijstje staat nog wel de air arms tx 200 mk3 met een mooi vizier.😍 Nog even doorsparen wordt dat toch wel.

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers