Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Demper Montage Voor Benjamin Shiridan

#1 Gebruiker is offline   Leendert Icoon

• Schutter lange afstand+
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 22-mei 06

Gepost 15 februari 2018 - 18:36

Wil ff kijken wat de Sheridan met demper doet qua geluid wie heeft voor mijn nog een verloop liggen of een link waar ik ze kan bestellen.
FX BOSS
Theoben MK2 .25
Hw97kk
Diana 350
Hw 35
Hw70
Benjamin Sheridan 4.5

#2 Gebruiker is offline   old brumax Icoon

• Schutter 2e klas
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 25-november 07

Gepost 16 februari 2018 - 16:02

werkt goed met demper, word er mooi stil van, heb er zelf een gemaakt van div delen, als je beniewd bent moet je even de zoekfunctie gebruiken komt ie zo bovendrijven!Geposte afbeelding

#3 Gebruiker is offline   Striker Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 12-februari 17

Gepost 18 februari 2018 - 19:41

Bekijk Post Leendert, op 15 februari 2018 - 18:36, zei:

Wil ff kijken wat de Sheridan met demper doet qua geluid wie heeft voor mijn nog een verloop liggen of een link waar ik ze kan bestellen.

Hallo,

Ik heb wel een type gevonden die in de US wordt gemaakt maar die beantwoorden geen mails via hun site en ebay account.
http://www.alchemyai...in_397_392.html

Ik heb een heel ruw prototype gemaakt van kunststof die ik over de loop schuif en dan dan met een schroef vast wil maken in de einddop (getap ivm bramen). Ik heb erdraad in getapt en dan kan er en demper in geschroefd. Zit stevig en werkt goed met een paar geknutselde dempers. Nu maar eens een mooie fabriceren en een mooie vernikkelde of zilveren demper ergens op de kop tikken.

Succes met zoeken of zelf knutselen! En als je een adapter vindt hoor ik dat graag!

Bijgesloten miniatuur

• Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje

#4 Gebruiker is offline   Scania Icoon

• Schutter 1e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 21-juli 04

Gepost 01 april 2018 - 18:51

Bekijk Post Striker, op 18 februari 2018 - 19:41, zei:

Hallo,

Ik heb wel een type gevonden die in de US wordt gemaakt maar die beantwoorden geen mails via hun site en ebay account.
http://www.alchemyai...in_397_392.html

Ik heb een heel ruw prototype gemaakt van kunststof die ik over de loop schuif en dan dan met een schroef vast wil maken in de einddop (getap ivm bramen). Ik heb erdraad in getapt en dan kan er en demper in geschroefd. Zit stevig en werkt goed met een paar geknutselde dempers. Nu maar eens een mooie fabriceren en een mooie vernikkelde of zilveren demper ergens op de kop tikken.

Succes met zoeken of zelf knutselen! En als je een adapter vindt hoor ik dat graag!

Werkt Perfect. Erg stil!!Bijgesloten Plaatje
"Haenel 310-8 4,5mm,,,En nog wat andere meuk!!!!"

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers