Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Tau 200 Diopter Gezocht

#1 Gebruiker is online   Schoontje Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 23-augustus 06

Gepost 07 september 2018 - 19:40

Wie heeft er nog een originele diopter voor de Tau 200 liggen op overschot , of weet waar ik er eentje op de kop kan tikken...?
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past ...

Borsten zijn het bewijs dat ook mannen zich op twee dingen tegelijk kunnen concentreren ...

SV Gennep

#2 Gebruiker is offline   yana Icoon

• Pro
  • Lid geworden: 30-september 03

Gepost 08 september 2018 - 09:22

Belangrijk is ff kijken wat voor Tau 200 je hebt. Even uit mn hoofd, de oude 200 Seniors hadden géén 11mm rail volgens mij of een lastige smalle 'aanloop'waardoor niet alles paste. Er was iets mee :D
De mk200 heeft volgens mij gewoon 11mm rail.
Je kunt Tau diopters gewoon nieuw bij de Tau fabriek zelf bestellen. Kunststof of alu.
Maar deze zijn wel gemaakt/ontworpen voor de combinatie met de Tau mk200. Die heeft een andere (vaste) korrelunit dan de oude 200 Senior of junior.

Deze post is bewerkt door yana: 08 september 2018 - 09:23

#3 Gebruiker is online   Schoontje Icoon

• Pro

Gepost 08 september 2018 - 11:39

Het is een oudje, heeft een heel smalle rail met een behoorlijke ronding in de buis ...Er zat een Gamo diopter bij, klemt wel maar zit dan helemaal scheef, én je moet hem echt tot bovenin draaien om vlak bij het raakpunt te komen.
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past ...

Borsten zijn het bewijs dat ook mannen zich op twee dingen tegelijk kunnen concentreren ...

SV Gennep

#4 Gebruiker is online   Schoontje Icoon

• Pro

Gepost 14 september 2018 - 22:31

Schopje omhoog ... Geposte afbeelding

SV Gennep

#5 Gebruiker is online   Schoontje Icoon

• Pro

Gepost 24 september 2018 - 19:52

nog maar een schopje ...

SV Gennep

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers