Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Advies

#1 Gebruiker is offline   Sinbad Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 06-maart 13

Gepost 13 oktober 2018 - 06:35

Beste medeschutters of moderatort,
kan iemand misschien zeggen waarom t mij niet lukt in de sectie 'gevraagd' de lettergrote anders dan kolossaal te krijgen?
De hele menubalk levert computertaalcommando's op ipv deze uit te voeren ..
Mobiel en desktop - android, willen niet.
De 'topictitel' lijkt wel normaal formaat.
Hoor graag :-)
Sinbad

#2 Gebruiker is offline   Matthijs Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Admin
  • Lid geworden: 01-februari 05

Gepost 14 oktober 2018 - 14:17

Hoi Sinbad,

Denk niet dat dit probleem zich alleen in gevraagd zal voordoen maar eerder in alle subgroepen.

Het lijkt er op dat je gebruikte browsers niet overweg kunnen met de knoppen en forumsoftware er achter of heb je op al je dragers misschien het letter type zelf aangepast, zodat jij het zelf als kolossaal ziet maar dat voor de andere users niet zichtbaar laat zien ? als je post start is er een optie onderaan om het voorbeeld te laten zien ... ziet dat er ook kolossaal uit ?

Uitleg geven over je probleem is altijd lastig uit te leggen ... misschien zou een screenshot meer duidelijkheid geven ?!
Op een desktop (neem aan Windows computer) zit op toetsenboord een screenshot en in die kan je plakken en opslaan in Paint, hoe dat werkt op een android weet ik niet maar op een Ipad en Iphone kan dat door de thuisknop en sluimerknop tegelijkertijd in te drukken.

En ander zit er niets anders op dan je post gewoon te posten en kan ik in mijn mogelijkheid als admin de boel wel weer aanpassen, zo heb je je vraag toch kunnen stellen en moeten we die kolossaal tekst maar even voor lief nemen :)

Ik hoop dat ik je vraag een beetje heb kunnen beantwoorden en anders zie ik de volgende uitleg wel te gemoed :)

Mvg, Matthijs

Even een test met formaat van de te kiezen letter grootte
Letter formaat 1
Letter formaat 2
Letter formaat 3
Letter formaat 4
Letter formaat 5
Letter formaat 6
Letter formaat 6
www.theoben.nl is niet meer :(

Onthufter Uzelf

Pagina 1 van 1