Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Locatie In Je Profiel Weergeven

#1 Gebruiker is offline   juweeltje Icoon

• Geweerschutter+
  • Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 26-november 18

Gepost 06 maart 2019 - 17:37

Iemand enig idee hoe je je locatie kenbaar maakt in je profiel?
Ik heb het nl ingevuld (mijn profiel/bewerk mijn profiel/location), maar niemand kan zien van waar ik precies ben.....
drie kamelen en twee geiten

#2 Gebruiker is offline   Matthijs Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Admin
  • Lid geworden: 01-februari 05

Gepost 06 maart 2019 - 17:51

Klopt als een bus ... helaas

Heeft met een heel vaag BUG in het forum software te maken, hij weiger locaties zichtbaar te maken bij bepaalde Belgische IP range .... Vraag je me niet waarom, kreeg het niet opgelost, maar dat is me al een tijd geleden opgevallen.

Jij hebt er "België" staan ... omdat ik dat als admin kan zien waar ik profielen kan bijwerken.

Je zou je locatie in je "handtekening" kunnen zetten of in je "over mij" of in het vakje "interesse" of vakje status.

Oja als het gaat om de locatie als je iets te verkopen graag niet alleen je land maar iets meer info (zie tekoop regel Nr 5 :)
5. Het is als verkoper verplicht in uw profiel uw provincie, omgeving of woonplaats te vermelden, alleen "Nederland" of "België" wordt niet geaccepteerd, dit is voor de eventuele koper een indicatie of afhalen, testen of bezichtigen een optie is.

Mvg, Matthijs
www.theoben.nl is niet meer :(

Onthufter Uzelf

#3 Gebruiker is offline   Dominique Icoon

• Schutter 1e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 24-mei 17

Gepost 06 maart 2019 - 18:53

Misschien werkt het enkel niet als er 'belgie' staat maar wel als er een stad of gemeente staat ofzo?
-XP The Fifty-Eight .58
-Sam yang recluse .358
-Drummen Sinner .308
-Beaumont Warrior .308
-Evanix sniper .30
-Spa m10 custom .258
-Drummen Sinner .223
-Walther dominator 1250ft .22

Fles vullen in de Belgische kempen terwijl je wacht?
Contacteer me!

#4 Gebruiker is offline   juweeltje Icoon

• Geweerschutter+
  • Pip Pip Pip

Gepost 07 maart 2019 - 16:52

Bekijk Post Matthijs, op 06 maart 2019 - 18:51, zei:

Klopt als een bus ... helaas

Heeft met een heel vaag BUG in het forum software te maken, hij weiger locaties zichtbaar te maken bij bepaalde Belgische IP range .... Vraag je me niet waarom, kreeg het niet opgelost, maar dat is me al een tijd geleden opgevallen.

Jij hebt er "België" staan ... omdat ik dat als admin kan zien waar ik profielen kan bijwerken.

Je zou je locatie in je "handtekening" kunnen zetten of in je "over mij" of in het vakje "interesse" of vakje status.

Oja als het gaat om de locatie als je iets te verkopen graag niet alleen je land maar iets meer info (zie tekoop regel Nr 5 :)
5. Het is als verkoper verplicht in uw profiel uw provincie, omgeving of woonplaats te vermelden, alleen "Nederland" of "België" wordt niet geaccepteerd, dit is voor de eventuele koper een indicatie of afhalen, testen of bezichtigen een optie is.

Mvg, Matthijs

de bug is deels gevonden.
de "ë" is de boosdoener!
Als je België schrijft, toont hij niets, schrijf je Belgie zonder het umlaut (de 2 puntjes op de e dus) dan toont hij het wel.

Mijn stad toont hij ook, maar omdat ik omwille van privacy reden liever een regio meld, heb ik Belgische kust gezet :gek:

Deze post is bewerkt door juweeltje: 07 maart 2019 - 16:53

#5 Gebruiker is offline   Matthijs Icoon

• Pro
  • Groep: Admin
  • Lid geworden: 01-februari 05

Gepost 07 maart 2019 - 17:37

G E W E L D I G ! ! !

Jij hebt inderdaad de BUG gevonden en mij verlost van een oude frustratie :P

Omdat ik veel modereer in de tekoop/gevraag liep ik vaker tegen dit probleem op en nu weet ik de oorzaak en kan ik het heel simpel oplossen. Net even getest in een profiel en inderdaad de dubbele punt is de oorzaak en ik maar denken dat het aan een ip range lag hihi

Thanks dude !!!

Ps. ivm. privacy reden is de provincie genoeg om een mogelijke koper het idee te geven welke richting hij kan verwachten, woonplaats mag maar is niet nodig, dat kan ook via pb/mail/gsm besproken worden als het artikel opgehaald gaat worden.
www.theoben.nl is niet meer :(

Onthufter Uzelf

#6 Gebruiker is offline   juweeltje Icoon

• Geweerschutter+
  • Pip Pip Pip

Gepost 08 maart 2019 - 09:31

Bekijk Post Matthijs, op 07 maart 2019 - 18:37, zei:

G E W E L D I G ! ! !

Omdat ik veel modereer in de tekoop/gevraag liep ik vaker tegen dit probleem op en nu weet ik de oorzaak en kan ik het heel simpel oplossen. Net even getest in een profiel en inderdaad de dubbele punt is de oorzaak en ik maar denken dat het aan een ip range lag hihi

Thanks dude !!!

Ps. ivm. privacy reden is de provincie genoeg om een mogelijke koper het idee te geven welke richting hij kan verwachten, woonplaats mag maar is niet nodig, dat kan ook via pb/mail/gsm besproken worden als het artikel opgehaald gaat worden.

:proost:

#7 Gebruiker is offline   Nicesurprice Icoon

• Pro
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 27-mei 09

Gepost 08 maart 2019 - 09:59

Bekijk Post Matthijs, op 07 maart 2019 - 17:37, zei:

G E W E L D I G ! ! !

Thanks dude !!!

Idd ik heb bv gewoon een plaats in de buurt genoemd.
Als men persee wil weten waar ik woon.
Doen ze maar wat moeite middels t zenden van een pb. Of je zoekt op t www
T is geen geheim.
Maar zo op een forum zetten is weer net te
Het gaat niet om de bestemming,het gaat om de reis ernaar toe.

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers