Hallo mensen,
Gisteren de valiant besteld bij ome Joost en vandaag al binnen en staat ook al op de edgun morana .22 long.
Wat een heldere kijkbuis zeg, onvoorstelbaar gewoon en een wonder dat Joost nog niet is uitverkocht, groot zijwiel en sunshade was meegeleverd en daar heb ik wel wat mee eerlijk gezegd, het verstellen ging makkelijk met het grote wiel.
De kijker voelt en ziet er robuust uit, is zogezegd kraakhelder voor een prijs van 299 euro, goedkoper dan een gebruikte hawke of optisan.
Ik ben er ontzettend blij mee, straks eerst een paar flessen halen want die had ik op en dus geen lucht meer in huis helaas.
Blij toe dat ik op advies van Paul uit Alkmaar gelijk de kijker heb besteld, die man weet ondertussen welke kijker wel of niet goed is want het heeft zelf een aantal ior kijkers die echt in de duurdere prijsklasse vallen.
Een aanrader, jazeker en zelfs met een hoofdletter, het draadkruis is niet te veel van het goede en is mooi duidelijk, de kijker is duidelijk over het gehele glas en niet alleen in de buurt van het kruisje, geen spetters in de koker zoals je veel bij andere merken tegenkomt, echt helder.
Ben ook benieuwd hoe die op de buks presteert, maar hee een budgetkijker van een paar tientjes doet het ook altijd dus hier ben ik niet bang voor.
Liefhebbers uit de buurt die willen kijken geen probleem dan even een pb sturen.
De turrets draaien makkelijk door de grote knoppen en kunnen gelukkig ook op slot door ze in te drukken. Geleverd met beschermkapjes die open kunnen klikken een soort van butlers.