Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Dit topic is gesloten

Fx Impact Silver Overcomplete Set Stopzetting Hobby

#1 Gebruiker is offline   Tuurke Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 09-juli 15

Gepost 19 mei 2019 - 21:26

Alles gaat weg wegens stopzetting hobby.

alle accessoires waren (2018)nieuw aangekocht sommige ook dubbel maar helaas nooit de kans gehad om er van te kunnen genieten ,vorig jaar alle o ringen vervangen, neopreen cheek piece geplaatst, schiet zeer stil en extreem accuraat is zo goed als nieuw om krassen te voorkomen carbon en camouflage gecoated (kan uiteraard verwijderd worden)

Fx Impact Silver (afkomst Krale,hier aangekocht van een forumlid) uitschuifbaar Smooth twist barel 6.35 in originele koffer + boekje +300bar compressor + waterpomp+ reserve olie + reserve O ringen+ Dräger carbon 7 liter lichtgewicht persluchtfles keur tot 2023 + 400bar vulset glycerine gedempt met quick connect + scope Accushot UTG Leapers Swat tactical 36 collor

4-16x44 + parallax wheel + waterpas +Atlas (cl) bipod (BT10-LW17) 1 gemonteerd en 1 in doos + nooit gebruikt laser range en speed finders 1x 600 meter black en 1x 900 meter camouflage + scope mounts + benchrest camouflage 2 delig gevuld zeer licht + Foster quickfil adapters, om zowel persluchtfles bij te vullen via compressor of rechtstreeks geweer te vullen+ shietbak +- 50x100xcm + 5 doosjes onaangebroken JSB King MK2 en mss nog een paar dingen die ik vergeten te vermelden ben .

Alles is in absolute nieuwstaat. Kijker was enkel gemonteerd om geweer af te stellen na tuning en daarna ook niet meer geschoten en alle andere hier genoemde accessoires zijn zo goed als niet gebruikt wegens te kleine tuin en geen mogelijkheid om in de dichte nabijheid een 100 meterbaan of lange afstanden te schieten.

Graag wil ik alles samen verkopen daarom heb ik ook geen afzonderlijke prijzen vermeld , dit alles had mij rond de 3.500 euro gekost en sta open voor 2700 euro.

Mvg 0472505411

Bijgesloten miniatuur

• Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje