Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

• (5 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Swarovskl Klonen Van Ali

#61 Gebruiker is offline   Matthijs Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Admin
  • Lid geworden: 01-februari 05

Gepost 30 juni 2019 - 11:21

Bekijk Post Aartmans, op 30 juni 2019 - 11:24, zei:

Ik heb de volgende site gebruikt Deze link Ik was er vanuit gegaan dat daar alles bij in zat. Alleen was de kijker geen 150 euro maar 127 euro. En op die site kwam ik op net geen 17 euro :(
Maar zoals ik al zei, ik hoefde niets bij te betalen :D :D

Het is je gegund hoor :D

Ik heb wel de 17 euro wel moeten betalen, en zonder tegenzin ...
als ik de 24% berekend had kwam ik net onder de 50 euro uit, nog steeds een win win situatie

:P
Favorieten: Theoben, Edgun, Morini, Beaumont

www.theoben.nl is helaas niet meer :(

Onthufter Uzelf

#62 Gebruiker is offline   Bushwacker Icoon

• Schutter 2e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Elite members
  • Lid geworden: 30-september 16

Gepost 02 juli 2019 - 14:54

Kijker hier nog niet binnen, mijn track and trace code is om onverklare reden gekoppeld aan een andere bestelling die onderweg is naar Eindhoven dus heb ook geen idee waar mn pakketje is.

Kom er met Discovery niet echt dus we wachten braaf of wat er komende week wellicht alsnog binnen komt.

Mocht degene uit Eindhoven dit lezen dan kan die wellicht mijn track and trace code over de PB delen :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

#63 Gebruiker is offline   Matthijs Icoon

• Pro
  • Groep: Admin
  • Lid geworden: 01-februari 05

Gepost 02 juli 2019 - 15:11

Dat is vervelend ..... en in de mails via aliexpres of via jou inlog op aliexpres staat jouw adres wel goed ?

Mat.
Favorieten: Theoben, Edgun, Morini, Beaumont

www.theoben.nl is helaas niet meer :(

Onthufter Uzelf

#64 Gebruiker is offline   Bushwacker Icoon

• Schutter 2e klas+

Gepost 02 juli 2019 - 16:17

Heb niet bij ome Ali besteld maar op de website van Discovery zelf en van hun een kopie gekregen van de verzend sticker die op de doos gegaan is waar netjes mijn adres en tracking code op staat.

Die code is echter op de postnl site gelinkt aan andere een postcode, naam, adres, etc, etc.

Sent from my iPhone using Tapatalk

#65 Gebruiker is offline   Bushwacker Icoon

• Schutter 2e klas+

Gepost 16 juli 2019 - 22:20

De Discovery ED 4-16x50 opgepikt bij de lokale PostNL agent, bleek dat de douane er een nieuw label met andere naam en adres opgeplakt heeft wat voor de verwarring met de track and trace zorgde. Gelukkig heeft PostNL wel gewoon het pakket naar mij verstuurd ipv naar een Marokkaanse meneer in Eindhoven, hoop dat die z'n eigen pakketje ook netjes ontvangen heeft.

Kijker, glas en reticle zien er vooralsnog erg goed uit, de duotone gunmetal buis met zwarte turrets is even wennen maar dat komt ook wel goed. Turrets klikken best aardig maar plan ze alleen te gebruiken voor het afstellen van de kijker en tijdens het schieten holdovers te gebruiken mbv het hele mooi 0.25 Mil kerstboom reticle die op 16X helemaal te zien is met 10 mil verticale holdover.

Zal het glas eens vergelijken met de andere kijkers in die range, stay tuned.

#66 Gebruiker is offline   Nicesurprice Icoon

• Pro
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 27-mei 09

Gepost 17 juli 2019 - 06:28

Bekijk Post Bushwacker, op 16 juli 2019 - 23:20, zei:

De Discovery ED 4-16x50 opgepikt bij de lokale PostNL agent, bleek dat de douane er een nieuw label met andere naam en adres opgeplakt heeft wat voor de verwarring met de track and trace zorgde. Gelukkig heeft PostNL wel gewoon het pakket naar mij verstuurd ipv naar een Marokkaanse meneer in Eindhoven, hoop dat die z'n eigen pakketje ook netjes ontvangen heeft.

Kijker, glas en reticle zien er vooralsnog erg goed uit, de duotone gunmetal buis met zwarte turrets is even wennen maar dat komt ook wel goed. Turrets klikken best aardig maar plan ze alleen te gebruiken voor het afstellen van de kijker en tijdens het schieten holdovers te gebruiken mbv het hele mooi 0.25 Mil kerstboom reticle die op 16X helemaal te zien is met 10 mil verticale holdover.

Zal het glas eens vergelijken met de andere kijkers in die range, stay tuned.

Eindelijk binnen ja?
T is geen Minolta maar zal zeker voldoen.

Grts
Het gaat niet om de bestemming,het gaat om de reis ernaar toe.

• (5 Pagina's )
  • +
  • « Eerste
  • 3
  • 4
  • 5
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers