Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Voorstellen

#1 Gebruiker is offline   michiel2 Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 16-juni 19

Gepost 09 juli 2019 - 21:16

Hoi allemaal,

Ik ben Michiel Tukker uit Delft, 33 jaar. Ik ben enkele jaren geleden in bezit gekomen van een luchtpistool. Het is een TEX 086, gemaakt door CZ - Czech Armory (Ceska Zbrojovka). Het is een erfstuk wat we bij toeval tegenkwamen in de kast en ik heb het pistool enkele malen geprobeerd/getest in de tuin.
Alhoewel de luchtschietsport me een fascinerende hobby lijkt, heb ik al erg veel hobbies. Naast mijn werk ben ik vrijwilliger bij een scouting vereniging, mag ik graag zeilen of varen, wandel ik graag (vooral in de bergen), sleutel ik graag aan allerlei apparatuur (elektrisch/mechanisch, maakt niet uit) en knutsel ik graag met vanalles en nogwat. Helaas is de luchtschietsport daarom niet iets waar ik tijd/geld voor kan vinden op dit moment. Mijn voornaamste beweegreden om aan te melden op het Forum is dan ook om een nieuwe eigenaar te zoeken voor mijn luchtdrukpistool. Weggooien is zonde en ik heb liever dat iemand er dan plezier mee heeft.

Groeten, Michiel

Deze post is bewerkt door michiel2: 09 juli 2019 - 21:43

#2 Gebruiker is offline   Perforator Icoon

• Schutter lange afstand+
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 17-juli 11

Gepost 18 juli 2019 - 16:23

Hoi Michiel,

Welkom op het forum en succes met de verkoop van je pistool!

Goed dat je niet aan luchtschieten begint... want dan zou je zeker tijd te kort komen..:D

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers