Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Pcp

#1 Gebruiker is offline   Mark S Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 18-oktober 17

Gepost 01 november 2019 - 22:24

Schutters,

Ik ben op zoek naar mijn eerste PCP! Lichte voorkeur naar 4.5mm maar 5.5 mag ook. Heb je nog een liggen welke je weinig gebruikt en voor niet teveel krijt wil, dan geef ik hem graag een tweede leven, stuur even een berichtje.

Mark

#2 Gebruiker is offline   Bramski Icoon

• Scherpschutter+
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 16-mei 05

Gepost 02 november 2019 - 15:00

Denk dat je beter je budget kan aangeven.

"niet te veel" is beetje ruim begrip nl.

€1500.00 voor een zgan RAW is echt niet te veel terwijl €200.00 voor een gebruikte PR900W wel te veel is.

#3 Gebruiker is offline   Henkie Icoon

• Scherpschutter
  • Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 16-april 18

Gepost 02 november 2019 - 16:21

Wat wil je er mee? Plinken, slopen, 100 m.... En alles wat daar tussen zit. Dat is wel van belang voor je keuze.

#4 Gebruiker is offline   Mark S Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 18-oktober 17

Gepost 12 november 2019 - 22:01

Bekijk Post Bramski, op 02 november 2019 - 15:00, zei:

Denk dat je beter je budget kan aangeven.

"niet te veel" is beetje ruim begrip nl.

€1500.00 voor een zgan RAW is echt niet te veel terwijl €200.00 voor een gebruikte PR900W wel te veel is.

Dat is een goed punt! Ik denk dat mijn budget rond de €300, voor alleen de luchtbuks.

Bekijk Post Henkie, op 02 november 2019 - 16:21, zei:

Wat wil je er mee? Plinken, slopen, 100 m.... En alles wat daar tussen zit. Dat is wel van belang voor je keuze.

Ik schiet nu niet specifiek een bepaalde klasse. Ik heb een grote ruimte ter beschikking, dus lange afstanden zijn mogelijk en schiet ik zo nu en dan, maar gewoon leuk plinken is ook altijd leuk. Dus een leuke plink buks, met mogelijkheid tot het maken van een 100m buks.

#5 Gebruiker is offline   Spierings Icoon

• Scherpschutter
  • Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 04-september 17

Gepost 12 november 2019 - 23:21

Bekijk Post Mark S, op 12 november 2019 - 22:01, zei:

Dat is een goed punt! Ik denk dat mijn budget rond de €300, voor alleen de luchtbuks.

Ik schiet nu niet specifiek een bepaalde klasse. Ik heb een grote ruimte ter beschikking, dus lange afstanden zijn mogelijk en schiet ik zo nu en dan, maar gewoon leuk plinken is ook altijd leuk. Dus een leuke plink buks, met mogelijkheid tot het maken van een 100m buks.

Als je een leuke pcp buks wilt welke mooie groepjes schiet op 100 zal je denk ik je budget iets bij moeten stellen..

Voor 300 koop je vrij weinig pcp..

#6 Gebruiker is offline   Henkie Icoon

• Scherpschutter
  • Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 16-april 18

Gepost 13 november 2019 - 14:52

Bekijk Post Spierings, op 12 november 2019 - 23:21, zei:

Als je een leuke pcp buks wilt welke mooie groepjes schiet op 100 zal je denk ik je budget iets bij moeten stellen..

Voor 300 koop je vrij weinig pcp..

Spa M10. Schiet ik ook mee op 100 m. Doet van alles; plinken, slopen. En 100 M kom je aardig mee. Geen scherpschutter op die afstand. Mooie buks om simpel meer vermogen uit te halen. Met 25 grain pellets kom ik standaard rond de 70 joule. Nieuw voor 295. Echt een leuk ding. En voor wat jij zoekt lijkt dat mij een goede match. Ook qua budget:)

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers