Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Taipan Short In Doos .22 Kale Buks 44 joules met 18.13 grain

#1 Gebruiker is online   W.Ligtenberg Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 11-april 05

Gepost 26 november 2019 - 15:05

nieuwe taipan short in de doos waarin geleverd met inschietkaart en certificaat. Caliber .22 en schiet het fijnst en zuiverst met de 18.13 grain jsb in 5.52. Totale lengte is 60 centimeter zonder demper. De buks heeft tussen de 25 en 30 goede gereguleerde schoten op een vulling van 250 bar voor de kogel gaat zakken, testen mogelijk met een athlon kijker op tier one mount en de atlas bipod BT 65.
De kleur van de kolf is zoals foto 1, hoe de verkleuring van de andere foto's kan is mij een raadsel.

Buks is paar maanden geleden aangeschaft bij Joost, (heb er nog 2 een standaard en een long in .25) dus mag deze omdat die ik het minst gebruik, weer weg.
Ik zit niet verlegen om ellenlang gezeik over de prijs, die zet ik scherp neer en is vast. De nota is onderweg en komt er gewoon bij voor de garantie.

1000 euro met 2 magazijnen en speciale enkelschots adapter, zie you tube voor de lovende commentaren, en als extra een demperadapter, pinnen voor de verstelling van de kracht en de mondingsstop. Reserve rubbers en een blikje jsb in 18.13 grain. Verzending mogelijk binnen nl op eigen risico, niet naar buurlanden i.v.m. wetgeving en eerder gezeur met de douane. :(
Voor de oplettenden, de atlas tweepoot en hugget demper horen er niet bij, ik verkoop de kale buks zoals nieuw geleverd, hierover te vragen heeft geen zin.

Geen ruil of inruil interesse. Centen zijn weer nodig voor wat anders niet luchtbuks gerelateerd. :D Ook geen reserveringen voor langere tijd een paar dagen is prima.

Bijgesloten miniatuur

• Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje

Deze post is bewerkt door W.Ligtenberg: 26 november 2019 - 15:06

#2 Gebruiker is online   W.Ligtenberg Icoon

• Pro

Gepost 28 november 2019 - 11:24

kan tegen meerkosten ook met kantelbare harris kloon bipod in M 5 gemonteerde swivelstud, vector optics kijker 8-32x50 op tweedelige weaver quick detach mounts. Hier ook mee te testen dan wil ik de buks wel inschieten, prijs KALE buks blijft 1000 euro nieuw in doos met gratis 1/2 unf demperadapter.
Nogmaals ik heb geen interesse in ruil of inruil, heb nog spullen zat en ook buksen, toch bedankt voor de mailtjes hierover. :P

Groeten,
Willem

#3 Gebruiker is online   W.Ligtenberg Icoon

• Pro

Gepost 03 december 2019 - 09:48

Nieuwprijs 1325 euro, dat scheelt toch maar even 325 euro op de nieuwprijs en deze is dus nieuw.
Er is 1 blik van 250 jsb 18.13 grain mee verschoten, 2 e blik is zojuist aangebroken. Ik wil er 4 volle blikjes bijdoen. Prijs blijft gelijk voor deze mini kanjer.

https://luchtbuks.co...ct-div-calibres

tevens nog een keer een bump.

#4 Gebruiker is online   W.Ligtenberg Icoon

• Pro

Gepost 06 december 2019 - 10:37

éénmalige prijsverlaging van 50 euro dus voor 950 euro te koop.

Tevens bump,

#5 Gebruiker is online   W.Ligtenberg Icoon

• Pro

Gepost 11 december 2019 - 16:42

Bekijk Post W.Ligtenberg, op 06 december 2019 - 10:37, zei:

éénmalige prijsverlaging van 50 euro dus voor 950 euro te koop.

Tevens bump,

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers