Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Ht forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Waarschuwing Namaakartikelen

#1 Gebruiker is offline   old brumax Icoon

• Schutter 1e klas
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Elite members
  • Lid geworden: 25-november 07

Gepost 30 januari 2020 - 15:05

Iedereen weet het denk ik wel maar toch wil ik dat nog even onder de aandacht brengen, in veel gevallen is het een mistig grijs gebied maar voor de wet is grijs geen bestaande kleur , die kennen alleen zwart en wit.
https://radar.avrotr...-dit-strafbaar/

#2 Gebruiker is offline   Gert Icoon

• Schutter 1e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 11-juli 09

Gepost 30 januari 2020 - 21:11

Bekijk Post old brumax, op 30 januari 2020 - 16:05, zei:

Iedereen weet het denk ik wel maar toch wil ik dat nog even onder de aandacht brengen, in veel gevallen is het een mistig grijs gebied maar voor de wet is grijs geen bestaande kleur , die kennen alleen zwart en wit.
https://radar.avrotr...-dit-strafbaar/

De informatie op die site is wel hl erg gekleurd en de twee geraadpleegde experts staan niet echt aan de kant van de consument zo te lezen.

Punt 7: een brief van een advocatenkantoor die je dient te ondertekenen? Verstandige mensen ondertekenen geen brieven van advocaten. Niet intrappen.

Maar het kan nog gekker blijkbaar: advocaten die je een boete opleggen. Met als bijschrift dat je nagenoeg niet onder die boete uitkomt. Ik dacht het niet.

Bonafide advocatenkantoren werken niet mee aan dit soort bangmakerij.
Ullie de gullie de jullin k?

#3 Gebruiker is offline   Gibbel Icoon

• Schutter lange afstand+
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 26-februari 18

Gepost 31 januari 2020 - 08:18

Hmmm IDD dit is nogal kort door de bocht,,,
Ten eerste moeten ze al een bewijslast hebben dat JIJ met zekerheid weet dat je een namaak artikel verkoopt, dit kan soms alleen al door de prijs aangetoond worden,,, dus let op.
Maar je bent niet altijd er bewust van dat het om namaak gaat.
Daarenboven, echt, een advokaat die voor rechter speeld hmmmmm

Maar zowiezo het kan je een aardig pakket last (en kosten) opbrengen...
FX Streamline .22 (power: 40j - Velocity; call .22 280m/s) en scoop <<Falcon 5.5-25x56 mil/mil FFP>>
Gamo Black Maxim .177 (IGT Mach 1) (Power: 24J - Velocity: call.177 395 m/s)Scoop <<Bijia 6-24X50 AOEG>>
Gamo Coyote .22 (Power: 40J - Velocity: call.22 368m/s) en scoop <<6 - 24 x 50 side focus>>
scoop <<Hawke 3-9X50>>>

#4 Gebruiker is offline   Big is Beautiful  Icoon

• 300 meter schutter
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 28-september 08

Gepost 02 februari 2020 - 18:41

Bekijk Post Gert, op 30 januari 2020 - 21:11, zei:

De informatie op die site is wel hl erg gekleurd en de twee geraadpleegde experts staan niet echt aan de kant van de consument zo te lezen.

Punt 7: een brief van een advocatenkantoor die je dient te ondertekenen? Verstandige mensen ondertekenen geen brieven van advocaten. Niet intrappen.

Maar het kan nog gekker blijkbaar: advocaten die je een boete opleggen. Met als bijschrift dat je nagenoeg niet onder die boete uitkomt. Ik dacht het niet.

Bonafide advocatenkantoren werken niet mee aan dit soort bangmakerij.

Een jurist of merkendeskundige die het verschil tussen een schikking en een boete niet weet.... Zeker op snuffel-(lekker aan m'n imitatie Chanel)-stage??
It's only when you see a mosquito landing on your testicles that you realise that there is always a way to solve problems without using violence.

Chi pecora si fa, il lupo mangia.

Zolang je met feiten discussieert, heb je altijd gelijk.

Cetero censeo birrum bibendum esse.

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers