Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Dit topic is gesloten

Fx Dreamline Classic Walnut .25 Met extra’s

#1 Gebruiker is offline   Mark99 Icoon

• Schutter lange afstand+
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 11-mei 07

Gepost 20 mei 2020 - 18:22

BIj deze biedt ik mijn FX Dreamline Classic Walnut in kaliber .25 te koop aan. De buks is aangeschaft in januari 2020, ik heb deze door middel van ruil in mijn bezit gekregen. De bon zit er nog bij.
De buks is in uitstekende staat en schiet ontzettend lekker. Grendelen gaat zeer soepel, de buks schiet consistent rond de 270m/s en op een goede dagen heb ik er verrassend goede groepjes mee geschoten op de 100m.

De buks komt met originele FX koffer, vulnippel en magazijn zoals gewoonlijk bij FX. Daarnaast komt er nog een DonnyFL Tanto demper bij, de originele FX Barrel Band, en een extra set O-ringen. De buks is ook al voorzien van een picatinny rail aan de onderzijde voor het bevestigen van een bipod. Als laatste is de kolf ook nog zeer professioneel voorzien van een verstelbaar wangstuk, waarmee de DL niet standaard wordt uitgevoerd.

De rede van verkoop is een beetje tweezijdig. Ik had zelf iets meer verwacht van het hele modulaire concept; ik had graag kunnen wisselen tussen bullpup en classic kolf, maar dit laat vooralsnog op zich wachten. Daarnaast zou ik zelf ook graag nog makkelijker kunnen wisselen tussen power instellingen; mede omdat de schietbanen voorlopig nog niet open gaan, wil ik ook thuis op korte afstanden met zeer lage power schieten, en daarna ook makkelijk weer switchen naar 100m ;)

De vraagprijs voor het geheel is €1000

De buks kan worden bekeken en opgehaald in Eindhoven, of in overleg worden opgestuurd. Testen is helaas wat lastig in mijn appartement, het zou dan blijven bij een keer spannen en droog schieten om te bevestigen dat hij het doet.

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje
FX Dreamline .25 - Discovery HI 8-32x50 SF
HW97K .177 - Discovery HI 8-32x50 SF
HW30s (F) .177 - Nikko Stirling Mountmaster 3-9x40

#2 Gebruiker is offline   Eje Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 15-februari 17

Gepost 23 mei 2020 - 21:55

Ben zeker geïnteresseerd, mijn maat zit hier naast me (geen forumlid) die heeft wel interesse.
Hoe maken we contact ?

Gr Ewout

#3 Gebruiker is offline   Mark99 Icoon

• Schutter lange afstand+
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 11-mei 07

Gepost 24 mei 2020 - 16:57

Hier mag een slotje op, buks is verkocht ;)
FX Dreamline .25 - Discovery HI 8-32x50 SF
HW97K .177 - Discovery HI 8-32x50 SF
HW30s (F) .177 - Nikko Stirling Mountmaster 3-9x40

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Dit topic is gesloten

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers