Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Dit topic is gesloten

Hw100Kt Met exceptioneel mooie kolf

#1 Gebruiker is offline   basair Icoon

• Geweerschutter+
  • Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 13-september 18

Gepost 26 juni 2020 - 13:22

Dag iedereen,

Hierbij bied ik mijn zeer mooie hw100kt aan omdat ik recent een andere veerbuks heb aangeschaft en de hw100kt toch niet gebruikt wordt. Caliber .177 12fpe.

Bijgesloten Plaatje Bijgesloten Plaatje Bijgesloten Plaatje Bijgesloten Plaatje Bijgesloten Plaatje

Dit geweer heb ik spijtig genoeg zelf nooit kunnen gebruiken sinds ik het heb ontvangen uit het Verenigd Koninkrijk. De drukbuis is niet meer gevuld geweest sinds het geweer is overgebracht vanuit de UK ondertussen 1,5-2 jaar geleden (is afgelaten vlak voor het verlaten van het VK). Ik heb het altijd netjes opgeborgen in mijn hardcase.

De kolf heb ik opnieuw afgewerkt. Een exceptioneel stuk hout dient niet verborgen te zijn onder een lelijke laklaag.. verder heb ik er een full self service kit voor gekocht van hw100tuning, een single shot tray en een gloednieuwe demper sinds 2 weken geleden. Het betreft de nieuwste versie van de HW demper.

De actie is van circa 2012, er zit een drukbuis op met quickfill. Het geweer begeeft zich uitwendig in zeer goede staat met slechts een nietig klein krasje in de verf van de drukbuis en een klein “veeg” door het manipuleren van de veiligheid. Durf bijna te zeggen dat het als nieuw is. Ik ging de service kit plaatsen maar heb er nooit de tijd voor gevonden. Ik vermoed dat dit niet noodzakelijk is omdat de o ringen er niet perse nood aan hebben. Ik ging het doen omdat ik al lange tijd niet schiet maar wel veel knutsel aan mijn buksen (soort van bezigheidstherapie). Er zit overvloedig veel vet op de trekker eenheid en deze werkt zoals het hoort. Het enige minpunt dat ik zelf kan aanhalen is dat mogelijks het veertje van het zilver rotatiesysteem moet worden vervangen. Ik zeg mogelijks omdat met een multishot magazijn er wat “mag stick” was met momenten. Eenmaal het magazijn geplaatst was werkte het zonder falen. Echter gebeurde het soms dat ik het magazijn erin stak en dat het zilver rotatiesysteem niet vastgreep. Even eruit halen en opnieuw plaatsen en dan lukte het wel. Hw100tuning heeft een kleine kogellager en veer in de self service kit gestoken omdat hij het vermoeden had dat het veertje een beetje was afgezwakt waardoor het rotatie systeem 0,...mm beweegt. Volgens hem is dat de voornaamste reden van “mag stick”. Met de single shot tray is dit niet het geval. Deze kan je plaatsen zonder ook maar enig probleem en het werkt zo soepel als een warm mes door boter zonder falen.

De buks kan worden opgestuurd op risico van de koper met de actie uit de kolf en extreem goed ingepakt uiteraard. Afhalen is ook mogelijk regio Antwerpen. Neem dan gerust een handpomp of vulfles mee. Dan kan je indien gewenst de drukbuis vullen. Proefschieten is niet mogelijk omdat ik geen tuin heb.

Het totaalpakket:

-hw100kt
-single shot tray
-nieuwe hw demper, nieuw model
-full self service kit, te bewaren voor toekomstig onderhoud
-hw100 vuladapter

Voor deze schoonheid heb ik graag €665 inclusief verzenden, of €650 afgehaald.

Mvg
Michael

Bijgesloten Plaatje

#2 Gebruiker is offline   basair Icoon

• Geweerschutter+
  • Pip Pip Pip

Gepost 26 juni 2020 - 16:11

Momenteel gereserveerd

#3 Gebruiker is offline   basair Icoon

• Geweerschutter+
  • Pip Pip Pip

Gepost 29 juni 2020 - 22:37

Nog niet verkocht. Ik wacht momenteel nog een reactie en de betaling af. Bij definitieve afhandeling post ik een “verkocht” bericht.

#4 Gebruiker is offline   basair Icoon

• Geweerschutter+
  • Pip Pip Pip

Gepost 30 juni 2020 - 18:42

Vandaag de verkoop volledig afgehandeld en de hw100 is onderweg naar een nieuwe eigenaar. Verkocht beheerders. Mag een slotje op.

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Dit topic is gesloten

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers