Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Webshop Turkije

#1 Gebruiker is online   Henkie Icoon

• Schutter 2e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Elite members
  • Lid geworden: 16-april 18

Gepost 30 juli 2020 - 15:50

Kent iemand een webshop in Turkije die Hatsans naar Europa verzendt? Ik ben bekend met de risico's, douane en heffings ditjes en datjes.

Deze post is bewerkt door Henkie: 30 juli 2020 - 15:50

#2 Gebruiker is offline   Harold999 Icoon

• Schutter 2e klas+
  • Lid geworden: 12-augustus 16

Gepost 30 juli 2020 - 16:01

Bekijk Post Henkie, op 30 juli 2020 - 16:50, zei:

Kent iemand een webshop in Turkije die Hatsans naar Europa verzendt? Ik ben bekend met de risico's, douane en heffings ditjes en datjes.

Ga je niet vinden, ome Erdogan verbiedt wapenexport buiten de officiële kanalen (fabrikant>importeur) om.
Een tijdje terug heb ik tal van wapenshops mails gestuurd of ze ook konden opsturen naar Europa maar dat mogen ze niet.

Deze post is bewerkt door Harold999: 30 juli 2020 - 16:05

#3 Gebruiker is online   Henkie Icoon

• Schutter 2e klas+

Gepost 30 juli 2020 - 16:05

Bekijk Post Harold999, op 30 juli 2020 - 17:01, zei:

Ga je niet vinden, ome Erdogan verbiedt wapenexport.
Een tijdje terug heb ik tal van wapenshops mails gestuurd of ze ook konden opsturen naar Europa maar dat mogen ze niet.

Ok, thanks Harold! Het scheelt nl nog al wat... (bij Hatsans).

#4 Gebruiker is offline   103 Icoon

• Schutter 2e klas+
  • Lid geworden: 31-augustus 08

Gepost 30 juli 2020 - 17:05

Waarom de economie van Erdogan de grote steunen als er genoeg in Europa zelf te vinden is, Zweden bijvoorbeeld; daar komen prachtige buksen vandaan.

#5 Gebruiker is offline   Ruud< Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 23-maart 08

Gepost 30 juli 2020 - 17:06

Vanuit het buurland Bulgarije lukt het wel...

Pushka.eu
Arms.bg

Laatstgenoemde heeft niet de beste recenties geloof ik.

Maar waarom niet in Nederland kopen ? Sponsor je de lokale handel mee en in geval van garantie zit je ook goed.

#6 Gebruiker is offline   I.Vanders Icoon

• Schutter 1e klas
  • Lid geworden: 10-oktober 12

Gepost 30 juli 2020 - 18:13

rojal.si

#7 Gebruiker is online   Henkie Icoon

• Schutter 2e klas+

Gepost 30 juli 2020 - 18:36

Bekijk Post Ruud<, op 30 juli 2020 - 18:06, zei:

Vanuit het buurland Bulgarije lukt het wel...

Pushka.eu
Arms.bg

Laatstgenoemde heeft niet de beste recenties geloof ik.

Maar waarom niet in Nederland kopen ? Sponsor je de lokale handel mee en in geval van garantie zit je ook goed.

Dat zal ik je vertellen. De meeste Nederlandse webshops zijn absoluut kut. Er zijn een paar goede die hun website enigszins, maar ook niet meer dan dat, op orde hebben (voorraad info, communicatie en service).

Een Hatsan Model 25 Supertact QE Vortex kost in Turkije nog geen €75,--. Hier een veelvoud. Ik gun iedereen een boterham, maar je moet er wel wat voor doen. En dat doen de meesten hier niet. En wat ze doen, is het prijsverschil niet waard. Voor een prijsverschil van ruim €100 (rekening houdend met verzend- en invoerkosten) moet men toch meer doen dan alleen het ding in een doos stoppen en het een keer (want vandaag bestellen, morgen bezorgen is in NL geen optie waar het gaat om buksen) verzenden. Garantie? Ooit een keer nodig gehad bij een 'gerenommeerde en bejubelde' website en alleen maar shit gehad. Dus dat is voor mij ook niet belangrijk. Dus.... Ik heb het niet zo op die gelegenheidsgraaiers in NL:) .

Voor serieuzere, Turkse, buksen is het prijsverschil nog (veel) groter.

Arms.bg is inderdaad bagger. Pushka verzendt geen kniklopen (alleen de Bulgaar weet waarom, ik niet).

Deze post is bewerkt door Henkie: 30 juli 2020 - 19:14

#8 Gebruiker is online   Henkie Icoon

• Schutter 2e klas+

Gepost 30 juli 2020 - 18:38

Bekijk Post I.Vanders, op 30 juli 2020 - 19:13, zei:

Die ken ik. Prima shop in Slovenië. Aantal keren besteld. Heeft leuke dingen. Uit Turkije vooral Kral. En scherp geprijsd. Maar die heeft nu bijna niets meer in voorraad.

Deze post is bewerkt door Henkie: 30 juli 2020 - 18:42

#9 Gebruiker is online   Henkie Icoon

• Schutter 2e klas+

Gepost 30 juli 2020 - 18:39

Bekijk Post 103, op 30 juli 2020 - 18:05, zei:

Waarom de economie van Erdogan de grote steunen als er genoeg in Europa zelf te vinden is, Zweden bijvoorbeeld; daar komen prachtige buksen vandaan.

Omdat ik ervaring met FX heb en het nooit, maar dan ook nooit meer wil hebben. Nog even los van jouw politieke geneuzel.

Deze post is bewerkt door Henkie: 30 juli 2020 - 19:17

#10 Gebruiker is offline   Ruud< Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 23-maart 08

Gepost 30 juli 2020 - 22:00

Bekijk Post Henkie, op 30 juli 2020 - 19:36, zei:

Dat zal ik je vertellen. De meeste Nederlandse webshops zijn absoluut kut. Er zijn een paar goede die hun website enigszins, maar ook niet meer dan dat, op orde hebben (voorraad info, communicatie en service).

Een Hatsan Model 25 Supertact QE Vortex kost in Turkije nog geen €75,--. Hier een veelvoud. Ik gun iedereen een boterham, maar je moet er wel wat voor doen. En dat doen de meesten hier niet. En wat ze doen, is het prijsverschil niet waard. Voor een prijsverschil van ruim €100 (rekening houdend met verzend- en invoerkosten) moet men toch meer doen dan alleen het ding in een doos stoppen en het een keer (want vandaag bestellen, morgen bezorgen is in NL geen optie waar het gaat om buksen) verzenden. Garantie? Ooit een keer nodig gehad bij een 'gerenommeerde en bejubelde' website en alleen maar shit gehad. Dus dat is voor mij ook niet belangrijk. Dus.... Ik heb het niet zo op die gelegenheidsgraaiers in NL:) .

Voor serieuzere, Turkse, buksen is het prijsverschil nog (veel) groter.

Arms.bg is inderdaad bagger. Pushka verzendt geen kniklopen (alleen de Bulgaar weet waarom, ik niet).

Okay, fair point.

Check ook even balistas.com, een hele betrouwbare webshop uit Tjechië. Heeft tegenwoordig ook veel Hatsan. Wel allemaal max 16J ivm lokale wetgeving. Maar de door jouw genoemde Supertact doet toch maar max 10J. Ik heb deze buks trouwens zelf ook en heel veel plezier van, een echte aanrader !

#11 Gebruiker is online   Henkie Icoon

• Schutter 2e klas+

Gepost 31 juli 2020 - 04:53

Bekijk Post Ruud<, op 30 juli 2020 - 23:00, zei:

Okay, fair point.

Check ook even balistas.com, een hele betrouwbare webshop uit Tjechië. Heeft tegenwoordig ook veel Hatsan. Wel allemaal max 16J ivm lokale wetgeving. Maar de door jouw genoemde Supertact doet toch maar max 10J. Ik heb deze buks trouwens zelf ook en heel veel plezier van, een echte aanrader !

Goede tip, thanks! Ik ga eens kijken.

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers