Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Onderdelen/accessoires Czs200 / Aas200 Heeft iemand nog wat liggen waar hij vanaf zou willen?

#1 Gebruiker is offline   Silhouette Icoon

• Scherpschutter+
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 06-maart 11

Gepost 10 september 2020 - 19:19

Hallo iedereen,
bij het opruimen van het huis de Cz S200 van mijn zoon tegen het lijf gelopen, inmiddels al wat aan het verzamelen om het geheel weer operationeel te maken. Buksje is 100% maar ik zoek wat zaken om hem wat leuker/handzamer te maken.Welkom zijn een magazijn kit, eerst hier maar even rondvragen, nieuw zijn ze vrij kostbaar en wellicht ligt er bij jullie 1 te verstoffen?Het trekker blad is ook te opwaarderen en welkom.
Wie heeft er nog materialen om een Cz S200 wat te verbeteren/op te leuken?Een goede kijker en bipod zitten er nog op en onder dus die hebben geen prio.Alles is welkom, ook weblinks naar onderdelen bij winkels vandaan. Bedoel vind ik het niet gebruikt dan zal ik het toch nieuw moeten betrekken?
Iedereen alvast bedankt,
Mvg,Jan

#2 Gebruiker is offline   Ruud< Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 23-maart 08

Gepost 12 september 2020 - 05:59

Tis geen Weihrauch hoor, de CZ200 schiet gewoon meteen goed uit de doos ;) ik heb er hier ook 2 liggen.

Maar zo'n magazijn en andere onderdelen vind je bij:

Balistas.com
Altaros.cz

Mechanische onderdelen zoals bijvoorbeeld voor je trekker vind je bij:

Rowan engineering

Succes en we zien later de foto's van het resultaat hier wel op het forum :)

#3 Gebruiker is offline   Silhouette Icoon

• Scherpschutter+
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 06-maart 11

Gepost 12 september 2020 - 16:02

Bekijk Post Ruud<, op 12 september 2020 - 06:59, zei:

Tis geen Weihrauch hoor, de CZ200 schiet gewoon meteen goed uit de doos ;) ik heb er hier ook 2 liggen.

Maar zo'n magazijn en andere onderdelen vind je bij:

Balistas.com
Altaros.cz

Mechanische onderdelen zoals bijvoorbeeld voor je trekker vind je bij:

Rowan engineering

Succes en we zien later de foto's van het resultaat hier wel op het forum :)

Het is inderdaad uit de doos gewoon helemaal goed, dat dat kan voor het bedrag dat ze destijds koste, geloof 450 euronen. Nu x jaren later, nog net zo soepel en helemaal 100%, geen lekje niets https://www.rowaneng...m/products1.htm Dank voor de tip, al even niet bezig geweest met schietsport, zo ook alle adressen en goede links kwijt, Rowan engineering weer gevonden! Heb daar nog een magazijntje van liggen voor een S400 classic.Balistas kon ik nog niet, ook even uitvogelen.Dank voor de tip, en wie nog meer goede weblinks heeft? Graag!, er is nogal wat veranderd en nieuw in een jaar of 7, bizar, nieuwe mooie merken als (Huben K1 "Hamerloos????") (Taipan?) en dan de groeiende populariteit van grotere kalibers en slugs, zag zelfs mallen voorbij komen op het forum om zelf te gieten, schitterend. Enfin een hoop uit te vogelen en oriënteren hiero. Wil de Cz netjes maken en nog eens aan de 100 meter materie gaan snuffelen. Maar er zijn zoveel nieuwe spelers/merken, eerst eens goed inlezen.
Dank voor de duw in juiste richting Ruud!

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers