Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Dit topic is gesloten

Te Koop Hw80K .22 Special! De mooiste van het noorden!!!

#1 Gebruiker is offline   Lytse Jan Icoon

• Schutter lange afstand+
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 24-februari 19

Gepost 16 september 2020 - 10:08

Hierbij verkoop ik mijn customized hw80 .22 uit 2019. Ongeveer een 1500 schoten mee gelost.
Voorzien van een speciaal geselecteerde cs500 walnoot kolf. Er zit een vglide kit in die weer aangepast is door Leo bokkum op zo efficiënt mogelijk te laten schieten. Daardoor zit er ook minder beweging in de buks. Het loopgewicht(200gram) is ook door Leo gemaakt. Daardoor subliem afgewerkt, en heeft de exacte afmetingen van een vmach slimtech demper. Het loopgewicht zit vast op de loop met 1/2 unf draad. Ook dat sluit perfect aan. Maar dat klinkt niet vreemd in de oren van de personen die Leo zijn werk wel eens hebben gezien.De buks schiet totaal twangvrij op 24 joule(zie afbeelding voor shotstring). De buks is verder kras of deuk vrij. En de standaard kolf krijg je erbij.

De buks is in mijn ogen perfect. Waarom dat ik hem dan verkoop? Omdat er ruimte moet komen voor een andere buks, en ik liever mijn hw77 of 97 pak. Niet te vergeten, ook hem ik nog lagers, oringen en loopafdichtings ringen erbij. Hieronder prijzen wat het customizen allemaal koste, met de vraag prijs uiteraard.

*Hw80 nieuw €380,-
*custom stock special order €320,-
*vglide kit €300,-
*tune door leo €275,-
*loopgewicht €175,-

Dat zou met elkaar op een totaalbedrag van €1450,- uitkomen. Dan lijkt me een vraagprijs van €990,- redelijk.

Ook kan de kijker mee verkocht worden. Het is een echte leupold vxr 3-9×50 met een verlichtte dot in het midden. De kijker verkeerd in nieuwstaat. Ik zou durven zeggen, voor elk krasje €100,- korting. Er zit echt top glas in, mijn bushnell 6500 en vortex razor kunnen niet tegen die lichtopbrengst op. Nieuwprijs was €1200,-. Voor nu mag die weg voor €600.- of met de buks voor €1500,-

Bellen is sneller 0620571851

Bijgesloten miniatuur

• Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje
  • Bijgesloten Plaatje

#2 Gebruiker is offline   Lytse Jan Icoon