Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Fx Dreamline Thumbhole Walnoot Kolf

#1 Gebruiker is offline   munt Icoon

• Schutter 1e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 30-november 16

Gepost 15 oktober 2020 - 14:41

Ik heb een Ripley Hogan thumbhole kolf met echt prachtige walnoot tekening omgebouwd voor de FX Dreamline. NB het infrezen is iets minder mooi van binnen maar werkt helemaal zoals het hoort & zie je uiteraard niets van. Ripley's waren vroeger de Rolls Royce onder de buksen.

Door het adapter stukje is de trekkerhefboom langer waardoor de trekker echt heerlijk licht afdrukt. De kolf heeft een lager voorhout zodat ook staand de buks geweldig vasthoudt. Ik heb gezorgd dat de hamerveer extern met een inbus kan worden versteld. Een voorbereiding voor een swivel stud moer of pica railtje is reeds gemaakt (zie foto gaatje in voorhout). De kolf is zeer ergonomisch. Ook heb ik door Airblower een verstelbaar wangstuk laten maken.
Bijgesloten Plaatje
Bijgesloten Plaatje
Bijgesloten Plaatje
Bijgesloten Plaatje
Bijgesloten Plaatje
Bijgesloten Plaatje
Bijgesloten Plaatje
Bijgesloten Plaatje

Grijp je kans zou ik zeggen, mooier en specialer wordt het niet voor deze buks. Ik wil weer iets nieuws gaan maken en hout daarvoor aanschaffen.

Prijs €225,-

Vrgr Munt

Misschien interessant om te weten, je kunt bij Krale ook een losse actie kopen... :)
Nu:
S500-ScorpionSS-HW97K-TX200HC-Dreamline

Eerder:
veer-pomp-pcp

"Het is niet wat je hebt maar wat je ermee doet"

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers