Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Gamo Coyote O Ringen

#1 Gebruiker is offline   brammm Icoon

• Schutter+
  • Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 14-februari 11

Gepost 19 november 2020 - 16:03

Ik zit met een lekkende gamo coyote en zou hiervoor de correcte O ringen willen bestellen.

Ik weet dat er hiervoor setjes te koop zijn, maar inclusief verzendkosten komen deze op een €30 uit, wat bijzonder veel is aangezien individuele, kwalitatieve o ringen voor 20 eurocent per stuk te koop zijn.

Online vind ik echter niet de correcte maten, dus vroeg ik mij af of iemand ooit al een setje Gamo coyote o ringen heeft opgemeten?
Deze van de BSA buccaneer zouden dezelfde moeten zijn, dus deze maten zijn ook welkom!

#2 Gebruiker is offline   Gillst Icoon

• Scherpschutter+
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 28-augustus 18

Gepost 19 november 2020 - 19:54

Hey brammm

Ik heb ooit ook nog een coyote gehad en heb nog wel ergens een paar dichtingen liggen denk ik. Heb je al uitgezocht welke dichting lek is? Indien wel laat het hier maar even weten. Ik zoek dan wel eens of ik er nog vind
Opscheppen is enkel leuk als men honger heeft
The only difference between a man and a boy is the size of his toy

#3 Gebruiker is offline   danny56 Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 06-september 10

Gepost 20 november 2020 - 21:07

Bekijk Post brammm, op 19 november 2020 - 16:03, zei:

Ik zit met een lekkende gamo coyote en zou hiervoor de correcte O ringen willen bestellen.

Ik weet dat er hiervoor setjes te koop zijn, maar inclusief verzendkosten komen deze op een €30 uit, wat bijzonder veel is aangezien individuele, kwalitatieve o ringen voor 20 eurocent per stuk te koop zijn.

Online vind ik echter niet de correcte maten, dus vroeg ik mij af of iemand ooit al een setje Gamo coyote o ringen heeft opgemeten?
Deze van de BSA buccaneer zouden dezelfde moeten zijn, dus deze maten zijn ook welkom!

ik heb een setje voor me liggen. welke maat heb je nodig?

#4 Gebruiker is offline   brammm Icoon

• Schutter+
  • Pip Pip
  • Lid geworden: 14-februari 11

Gepost 20 november 2020 - 21:20

Alvast bedankt voor de hulp en reacties.
Het lek zit hem waarschijnlijk aan o-ringen 41 en 43 van deze materiaallijst: https://spares.bagna...ded-Diagram.pdf

Naar de exacte O-ring maat van de fill probe ben ik ook nog op zoek.
Ik zou deze van m'n fill probe kunnen verwijderen, maar dan riskeer ik ze te beschadigen en kan ik in tussentijd niet meer vullen om verder te testen.

#5 Gebruiker is offline   Gillst Icoon

• Scherpschutter+
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 28-augustus 18

Gepost 20 november 2020 - 22:32

Ik heb toen bij mijn coyote de meest voorkomende lekken kunnen oplossen met een dichting uit de assortiments dozen uit de doe het zelf zaak, eenmaal een passende ring uit die doos gevonden heb je ook direct de maten erbij.

Met de luchtcilinder op druk en beetje zeepsop of het uiteinde onderdompelen kun je makkelijk het lek vinden

Deze post is bewerkt door Gillst: 20 november 2020 - 22:34

Opscheppen is enkel leuk als men honger heeft
The only difference between a man and a boy is the size of his toy

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers