De afgelopen dagen heb ik maar eens gespendeerd aan het maken van een degelijk rekje.
Het is gemaakt van MDF. Goede (meubel) kwaliteit, niet het zachte spul van de bouwmarkt. In elkaar gezet door middel van het systeem dat we gewend zijn van o.a. Ikea.
Niet een systeem dat ik zelf vaak gebruik, maar het rekje is ontworpen met de intentie om er een aantal van aan te kunnen bieden aan mede luchtschutters. En dan is het natuurlijk handig wanneer men het ding makkelijk zelf in elkaar kan zetten

De afmetingen zijn: 558mm breed, 327mm diep en 968mm hoog. Laag genoeg voor een kleintje als mijn QB78, hoog genoeg voor een lange knikloop.
Zoals je ziet is er ruimte voor 6 wapens. De breedte is bewust gekozen om het rek te laten passen in een standaard kast van 600mm breed, zodat de boel uit het zicht geplaatst kan worden (en eventueel makkelijk afgesloten).
Mijn vraag hierbij is: heeft er iemand interesse in een exemplaar? Nu ik er eentje gemaakt heb, is het relatief makkelijk om er meer te maken. Ik heb een stuk of 5 in gedachten.
Het idee is, zelf lakken en monteren. Je krijgt dus een bouwpakket. Als ik 5 geïnteresseerden heb, kan ik het aanbieden voor €60 per stuk. Reacties mogen via PB.
En nu tijd voor plaatjes!