Forums | Gebruikers | Kalender | Portaal | Converter | Links | Downloads |
Pagina 1 van 1
Korel Gamo Expomatic
Gepost 23 februari 2021 - 19:21
Als je een originele zoekt, dan is het volhouden, alternatief is iets soortgelijks zoeken.
Wat is de loopdiameter en de bouwhoogte?
Met dat laatste bedoel ik de hart loop tot bovenkant korrel, of bovenkant loop tot bovenkant korrel.
Waar het om gaat is dat de korrelhoogte (bovenkant) uiteindelijk niet te veel afwijkt van wat het nu is, want dat krijg je met de keep dan wellicht niet meer weggecorrigeerd.
Met dat laatste bedoel ik de hart loop tot bovenkant korrel, of bovenkant loop tot bovenkant korrel.
Waar het om gaat is dat de korrelhoogte (bovenkant) uiteindelijk niet te veel afwijkt van wat het nu is, want dat krijg je met de keep dan wellicht niet meer weggecorrigeerd.
Deze post is bewerkt door Jaspermathijs: 23 februari 2021 - 19:24
HW 90 .177
HW 98 .177
Diana 48 .177
Diana 48 .22
HW 98 .177
Diana 48 .177
Diana 48 .22
Gepost 24 februari 2021 - 09:15
Jaspermathijs, op 23 februari 2021 - 19:21, zei:
Als je een originele zoekt, dan is het volhouden, alternatief is iets soortgelijks zoeken.
Hallo jaspermathijs bedankt voor uw reactie
Het hoeft niet een originele te zijn .
Ik zal deze vanavond eens opmeten .
Een alternatief waar zou ik die kunnen vinden
Mvg bjorn
Gepost 24 februari 2021 - 15:00
Passende korrels zitten oa op type 300 en de Expo. Toen al gebruikte (El)Gamo veel dezelfde onderdelen op verschillende buksen.
Maakt het zoeken misschien wat gemakkelijker.
Maakt het zoeken misschien wat gemakkelijker.
Deze post is bewerkt door Leo Bokkum: 24 februari 2021 - 15:11
Techniek is altijd logisch. Daarom begrijpen de meeste mensen er geen moer van.
Gepost 26 februari 2021 - 19:59
Check https://www.adeporte...-gamo-expomatic
Waarschijnlijk kun je met de onderdelen die hier staan, je oude keep herstellen....
Waarschijnlijk kun je met de onderdelen die hier staan, je oude keep herstellen....
T.P.LoodUnlimited
Über plinkert en buksklusser én mede organisator van het mooiste luchtevenement van Holland:
de Open Luchtschietsport Dag
www.facebook.com/Open-Luchtschietsport-Dag-141564129769004/
As I have grown older, I have learned that pleasing everyone is impossible...but pissing everyone off is a piece off cake!
www.sheridanreparaties.nl
Über plinkert en buksklusser én mede organisator van het mooiste luchtevenement van Holland:
de Open Luchtschietsport Dag
www.facebook.com/Open-Luchtschietsport-Dag-141564129769004/
As I have grown older, I have learned that pleasing everyone is impossible...but pissing everyone off is a piece off cake!
www.sheridanreparaties.nl
Pagina 1 van 1