Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Dit topic is gesloten

Tx200Hc Hft Setup Met Rowan Engineering onderdelen

#1 Gebruiker is offline   basair Icoon

• schutter
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 13-september 18

Gepost 03 mei 2021 - 12:22

Hierbij de knoop jammer genoeg door te hakken. Wegens verhuis in de nabije toekomst is het niet gunstig om mijn buksen bij te houden. Wetgeving etc maakt het te moeilijk.
Met pijn in het hart verkoop ik dus mijn collectie. Mijn Tx200hc .177 16 joule laat ik gaan als volledige hft set. Het geweer is uitgerust met een Rowan Enginneering (verstelbare) match trekker, trekkerbeugel en hamster + Rowan verstelbare kolfplaat. Inclusief een foudraal.

Daarnaast zit er er een Discovery ED 1-6x24 FFP op dat een perfecte match is voor hft schieten (of gewoon kaarten). Japans glas, ongelofelijk helder en licht. Eventueel kan ik er 14 blikken lood bij doen voor €30 extra. Schiet zo zuiver als het maar kan. Kolf is behandeld geweest met ~20 lagen alkanet olie. Overschot in een pot inbegrepen voor toekomstig onderhoud.

Prijs: zonder blikken lood - €750 ; met lood €780

Bijgesloten Plaatje

#2 Gebruiker is offline   basair Icoon

• schutter

Gepost 03 mei 2021 - 19:09

Geweer gereserveerd.

Kijker is los te koop voor €100 excl verzenden

#3 Gebruiker is offline   basair Icoon

• schutter

Gepost 04 mei 2021 - 12:37

Terug te koop. Echter ga ik het geheel niet opsplitsen. Dus enkel als set te koop. Mvg

#4 Gebruiker is offline   basair Icoon

• schutter

Gepost Gisteren , 19:52

Trek deze even uit de verkoop. Mogelijks kan mijn vader hem in bewaring nemen. Terugkopen in de toekomst kan financieel minder aantrekkelijk zijn. Desnoods laat ik deze gaan indien ik last minute echt geen alternatief heb om hem te bewaren.

Mag een slotje op aub,
Fijn weekend

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Dit topic is gesloten

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers