Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Dit topic is gesloten

Gezocht Grote Pan

#1 Gebruiker is offline   de Dorpsgek Icoon

• scherp schutter
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 07-oktober 12

Gepost 08 juni 2021 - 16:48

Beste Schutters,
Een paar maanden gelden kwam ik in contact met de organisatie Lichtpuntjes van Mariahoeve; Den Haag De organisatie Lichtpuntjes van Mariahoeve zorgt er voor dat de mensen in de wijk Mariahoeve die bijna niets hebben toch in ieder geval iets hebben om te eten. Omdat wij vaak sneller kunnen reageren dan een gemeente stoppen wat in een lege koelkast, geven een groentepakket weg en op vrijdag is er voor deze mensen een warme maaltijd. Van uit huis bereid ik elke vrijdag voor deze groep mensen een pan met soep. 10 / 12 liter want meer past er niet in mijn pan. Is er misschien iemand die nog een werkloze 15 liter soeppan heeft staan die naar een goed doel mag verhuizen? Budget is NUL want wij organiseren alles van uit giften. Pan gratis, verzendkosten voor mij... zo iets ????

de Dorpsgek
I'm fine....the rest of you need therapy

Degene die zeggen dat ze niet gek zijn zijn vaak de vreemdste.

#2 Gebruiker is offline   de Dorpsgek Icoon

• scherp schutter
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 07-oktober 12

Gepost 13 juni 2021 - 13:19

In principe voorzien. Ik kom hier op terug.
de Dorpsgek
Ik zei ik kom er op terug. Niet wetende dat ik er nog op terug kan komen binnen de periode dat de aanpassingstijd verstrijkt.
Ik ga geen namen noemen maar door de gulheid van een van de leden is het mogelijk een 15 liter soeppan aan te schaffen en die pan ook nog een aantal malen te vullen. Namens de Lichtpuntjes nogmaals bedankt!!
de Dorpsgek

Deze post is bewerkt door de Dorpsgek: 13 juni 2021 - 14:09

I'm fine....the rest of you need therapy

Degene die zeggen dat ze niet gek zijn zijn vaak de vreemdste.

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Dit topic is gesloten

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers