Ik heb onlangs via het forum een AEA HP SS pistol/ carbine overgenomen.
Mooie buks, eerste twee magazijntjes schoten fantastisch, groepeerde goed….
Totdat de pin brak die in de bolt zit om de hamer te spannen, daar begon de ellende. Contact opgenomen met Wolfiek group, de distributeur achter
https://aeaairguns.shop/.
En wat een klote zaak is dat, ik probeer al sinds 27 mei contact te krijgen met deze zaak, maar zonder succes.
Contact op genomen met de fabrikant, nul op rekest. Contact opgenomen met Amerikaanse distributeurs, geen enkele vorm tot medewerking vanuit deze gasten.
Uit frustratie afgelopen week de pin in de bolt verhit en 3 carbide boortjes verder het afgebroken stukje losgekregen.
Dus ik heb nu enkel nog een pinnetje nodig met M4 draad die ik wil fabriceren van een boutje. Overigens Hulde voor www.shootingshop.nl, ook wel bekend als Kurvers Schietsport. Fred nam de telefoon op en was gelijk bereidwillig om me te helpen, ik wilde dit echter alleen eerst proberen onder de lopende garantie te regelen bij de verkopende partij.
Dus als het schiet, fantastisch! Als je m koopt bij Fred, heb je een leuke buks plus prima service. Koop je m bij Wolfiek Group, wees er dan op voorbereid om zelf naar een oplossing te moeten zoeken als het stukgaat.
TE KOOP: Ataman M2 Bullpup .25 with Hawke Sidewinder Tactical 8,5-25x42 Half- mildot