Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Walther Cp5 .177 Semi automatisch 5 schots match pistool

#1 Gebruiker is offline   veen89q Icoon

• lange afstand schutter
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 16-februari 12

Gepost 20 juni 2022 - 19:53

Te koop is mijn Walther CP5 .177 gekocht als knutselproject omdat deze defect was bij aankoop. Een nieuw accupakket, een nieuwe oplaad adapter en een nieuwe vulprobe waren de oplossing om dit pareltje weer te laten schieten als een scheermes. Ook de grepen zijn handgemaakt door Forumlid Rob, die deze harde houtsoort (Palissander) niet alleen heeft gevormd naar de vorm van de greep van een Pardini, maar heeft de greep tevens van mooie stippling voorzien. Het pistool is in de huidige configuratie gemaakt voor een rechtshandige schutter met greepmaat L.

Ik heb deze gekocht omdat ik de overstap wilde maken van luchtpistool naar co2 pistool, en hoewel het me bevalt dat ik niet afhankelijk ben van een vulstation voor mijn duikfles, en een fles co2 eindeloos lang mee gaat, ben ik toch weer overgestapt naar luchtgeweer. Daarnaast wil ik de overstap maken naar VuWa dit jaar, wat me heeft doen besluiten de CP5 toch te verkopen.

Bijgesloten Plaatje

De Walther CP5 komt met:
- 5 schots magazijn
- oplaad adapter
- vulprobe met W21.8 (NL aansluiting co2 fles)
- pistool koffer
- originele grepen

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje

Bijgesloten Plaatje

Er zit een lelijk plekje op de moderator, maar verder is het echt een pronkstukje

Bijgesloten Plaatje

Vraagprijs €500,-
TE KOOP: Ataman M2 Bullpup .25 with Hawke Sidewinder Tactical 8,5-25x42 Half- mildot

#2 Gebruiker is offline   veen89q Icoon

• lange afstand schutter
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 16-februari 12

Gepost 24 juni 2022 - 21:49

Bump
TE KOOP: Ataman M2 Bullpup .25 with Hawke Sidewinder Tactical 8,5-25x42 Half- mildot

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers