Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Hoi!

#1 Gebruiker is offline   ChrisV Icoon

• Groep: Members
  • Lid geworden: 24-augustus 20

Gepost 23 juni 2022 - 13:18

Hallo allemaal,

Ik ben Chris. Ik ben 37 jaar jong en woon in de omgeving van Den Haag. Schieten doe ik al zo'n 12 jaar met veel plezier. Ik schoot altijd vuur, zowel pistool als geweer, maar sinds een aantal jaar ben ik ook de PCP-wereld in gerold. Lucht schieten bevalt me erg goed en is leuk voor de afwisseling.

Om te verkennen of de luchtwereld (PCP) wat voor me was begonnen met een "pakketje": de Gamo HPA Tactical. Ik schiet op een 50 meter baan. Voor een budgetbuks ben ik best wel onder de indruk van de kleine groepjes die je met deze buks kunt schieten. Een BSA loop bevalt me dan ook best goed. Recent heb ik voor de fun een Hatsan Galatian 6 erbij gekocht, een semi automaat leek me wel leuk. Met die buks weet ik het alleen nog niet. Het schiet best grappig en de groepjes zijn met open richtmiddelen nog best acceptabel, maar eigenlijk vind ik de afstand tot de trekker niet fijn. De afstand is te groot en de positie van je hand onpraktisch, zeker in combinatie met de zware trekker. Ik twijfel nog of hij blijft.

Nu ik wat langer lucht schiet en lol erin heb ben ik ook wel aan het nadenken over een wat "betere" buks. Wellicht de Hatsan inruilen en wat bijleggen. Momenteel ook bezig om wat te spelen met andere kogeltjes en slugs om te kijken of ik met de Gamo de groepjes nog wat strakker kan krijgen :).

Groeten,
Chris

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers