Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Schieten Op 8 Meter

#1 Gebruiker is offline   gerk Icoon

• Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 15-januari 23

Gepost 22 januari 2023 - 20:32

Hallo,

Even een vraagje m.b.t. schieten op 8 meter (thuis) met keep korrel.
Waar ik mijn weihrauch perfect zuiver krijg op deze afstand lukt dit niet met mijn nieuwe Bsa grt meteo.
Hoe laag ik de keep ook draai,lager kan niet , de pellets komen op ruim 3 cm boven het mikpunt terecht.
Is dit normaal op deze korte afstand bij een buks als deze, of zou het beter moeten kunnen?
Oftewel gebruik maken van de garantie of het zo laten en me aanpassen op deze korte afstand aan de beperking van deze buks?

Gaarne jullie mening,

thanks, Gerko

#2 Gebruiker is offline   old brumax Icoon

• lange afstand schutter
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 25-november 07

Gepost 22 januari 2023 - 21:58

Kan de keep echt niet lager dan is het mss een optie om de korrel te verhogen, een heel klein stukje rubber bv van een fietsbinnenband op de korrel geplakt lost het probleem op, je kunt natuurlijk altijd even terug gaan naar de handel weer je hem gekocht hebt, mss hebben die een standaard hogere korrel liggen en dan is het een kwestie van omruilen.

#3 Gebruiker is offline   gerk Icoon

• Groep: Approved Members
  • Lid geworden: 15-januari 23

Gepost 23 januari 2023 - 14:52

Bekijk Post old brumax, op 22 januari 2023 - 21:58, zei:

Kan de keep echt niet lager dan is het mss een optie om de korrel te verhogen, een heel klein stukje rubber bv van een fietsbinnenband op de korrel geplakt lost het probleem op, je kunt natuurlijk altijd even terug gaan naar de handel weer je hem gekocht hebt, mss hebben die een standaard hogere korrel liggen en dan is het een kwestie van omruilen.

Vandaag toch maar even naar Krale gereden, ze hebben er mee geschoten en kregen de inslag ook niet laag genoeg.
Meteen een andere bsa grt getest,goed bevonden en aan mij meegegeven.
Service zoals het hoort, blij mee..

thanks voor het meedenken!!

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers