Forums | Gebruikers | Kalender | Portaal | Chat | Converter | Ledenkaart | Links | Downloads |
Hulde En Klaagmuur Wapen-Winkels
Gepost 23 september 2010 - 20:31
Teun van Metura: nog eens hartelijk bedankt!
Afgelopen zaterdag bleek namelijk bij het onderhoud plegen aan m'n HW97K dat het veertje van het anti-beartrapmechanisme was afgebroken - onderdeelnummer CS112 in het overzicht van Chambers. In m'n eigen voorraad had ik geen passend veertje meer helaas.
Deze staan niet op de website van Teun, maar na een mailtje waarin ik vroeg of hij het veertje kon leveren en wat dat dan zou moeten kosten, kreeg ik dezelfde dag nog als antwoord "ik stuur je er wel wat op".
En dus zat er vanmiddag al een envelop met bubbelfolie met vijftien (!) veertjes in diverse maten in de bus. Waaronder natuurlijk een passend exemplaar dat nu gemonteerd zit in de buks.
Grote Klasse!

(En zo heeft Teun er natuurlijk wel weer een klant bij in de toekomst

Groet,
John
Luckily every cloud has a silver lining.
Gepost 24 september 2010 - 17:05
Ook voor pellets die zeer scherp aan de prijs zijn. altijd vriendelijk te woord gestaan. verder weet ik hier in het Vlaand'renland niet echt waar ik terecht zou kunnen (en is ook nergens voor nodig).
Gepost 01 november 2010 - 23:17

ik vind dat de prijzen erg redelijk zijn en ze hebben een vrij grote keus,
verder alleen jammer dat er niet zoiets is als bijv. boven de 100 euro gratis verzending of bij een groot aantal van iets korting verder vind ik het heel erg raar dat een winkel in NL er zooo lang duurt om een paket te verzenden

Sami
(Raul ban me aub niet voor het cometaar op de sponser

-Gamo Falcon .177
-Gamo Expo .177
-Crosman 1077 .177
Gepost 02 november 2010 - 00:09
Sami, op 01 November 2010 - 23:17, zei:

verder alleen jammer dat er niet zoiets is als bijv. boven de 100 euro gratis verzending of bij een groot aantal van iets korting verder vind ik het heel erg raar dat een winkel in NL er zooo lang duurt om een paket te verzenden

Sami

Hoi Sami,
zal niet gebeuren hoor. We hebben nog nooit iemand een ban gegeven omdat ie commentaar leverde op de forumsponsor. We zetten wel met grote regelmaat een account op zwart, en doen melding van internetterreur bij de provider, vanwege het ontbreken van leestekens. En spelfouten natuurlijk.
Groet Raúl

HASSESSKRABJE
BAARCHEBITEN
FRYSK en GRUTSK
Go ask Alice.
Leaver dea as slaef!!!
Hwa`t nearne foar stjit falt foar alles.©®
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan ierde!
It Fryske lân fol ear en rom.
Klink dan en daverje, fier yn it roun
Dyn âlde eare, O Fryske groun!
Wy binne Noarderloft. Wy binne oars. Better ek.
Gepost 02 november 2010 - 14:42
roel, op 02 november 2010 - 01:09, zei:
Sami, op 01 November 2010 - 23:17, zei:

Sami

Hoi Sami,
zal niet gebeuren hoor. We hebben nog nooit iemand een ban gegeven omdat ie commentaar leverde op de forumsponsor. We zetten wel met grote regelmaat een account op zwart, en doen melding van internetterreur bij de provider, vanwege het ontbreken van leestekens. En spelfouten natuurlijk.
Groet Raúl

HAHA sorry daarvoor:P
-Gamo Falcon .177
-Gamo Expo .177
-Crosman 1077 .177
Gepost 12 november 2010 - 20:05
hunter, op 26 July 2004 - 19:35, zei:

zeer leuke/mooie zaak (ook zeer veel vuurwapens). altijd wel bellen van te voren. Je wordt netjes te woord gestaan en voornamelijk : NIET DUUR
(Xocet .177 Beech FACpower voor 223,50 !!!!! bij target-master destijds 249 euro)
je kan bestellen en dat is ook niet duur, kortom: een goede winkel.
alleen weinig kijkers en niet veel verschillende soorten kogels (kogels verschillen per bezoek).
ook bijvoorbeeld de CZ 200S voor: 380 EURO !!!!!
(das niet duur, bij kees in breda: in de 600 euro)
heeft Verschoor schietsport geen website??
kan hem niet vinden
gr hans
Gepost 23 november 2010 - 21:18
hansbudel, op 12 november 2010 - 20:05, zei:
hunter, op 26 July 2004 - 19:35, zei:

zeer leuke/mooie zaak (ook zeer veel vuurwapens). altijd wel bellen van te voren. Je wordt netjes te woord gestaan en voornamelijk : NIET DUUR
(Xocet .177 Beech FACpower voor 223,50 !!!!! bij target-master destijds 249 euro)
je kan bestellen en dat is ook niet duur, kortom: een goede winkel.
alleen weinig kijkers en niet veel verschillende soorten kogels (kogels verschillen per bezoek).
ook bijvoorbeeld de CZ 200S voor: 380 EURO !!!!!
(das niet duur, bij kees in breda: in de 600 euro)
heeft Verschoor schietsport geen website??
kan hem niet vinden
gr hans
verschoor is een aantal jaar geleden overleden. en dus ook al een paar jaar dicht.
gr
KNSA
NFTI
Gepost 13 december 2010 - 06:57
(was f je).
het eerste wat hij deed met de tell toen ik hem kwam ophalen was ff lekker droogvuren.
Krale
Spa CP-1M .22 + Chinese reddot van Krale
Yet to come :
Hatsan Dominator Wood carabine .22
And more .22's
Gepost 13 december 2010 - 08:34
Ik kreeg er zelfs een mount stop gratis bij, was deze vergeten te bestellen.
Ben twee keer in de winkel zelf geweest, voor kleine dingen. Echter hangt het wel af van wie je voor je krijgt. De een weet meer dan de ander...
Toen ik 5.52 JSB wilde halen had de verkoper alleen van 5.5 gehoord maar over het algemeen goede ervaringen.
Hes van Zweeden staat bij mij ook daarom hoog op het lijstje van place to go

Gr Roy
Hes van Zweeden
Deze post is bewerkt door FOTempel: 13 december 2010 - 18:44
Gepost 13 december 2010 - 08:43
Gertjan
Krale
Deze post is bewerkt door FOTempel: 13 december 2010 - 18:41
Een mening is net als een navel, iedereen heeft er één maar je hebt er niks aan.
Gun-Control: "A theory like trying to reduce drunk driving by making it tougher for sober people to own cars."
Gepost 13 december 2010 - 09:04
Snelle en vlotte communicatie en service.
Maurice Drummen
HW90k 5,5mm & Nikko Gold Crown Airking 2-7x32 Mil-Dot
It is unhelpful to suggest that people shooting responsibly in the privacy of their own gardens should lose their right to this quiet enjoyment of their property because of the irresponsible few who perpetrate their crimes in the streets.