Luchtbuks.net: Luchtbuks.net - Hét forum en informatiebron voor luchtschietend Nederland

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Klapdoeltjes

#1 Gebruiker is offline   JVK Icoon

• Scherpschutter
  • Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 20-juli 12

Gepost 31 juli 2012 - 10:43

Hallo,

Klapdoeltjes schieten is leuk, maar voor je het weet is het een grijs geheel rond en op de hitzone, en is het geen richten meer maar gissen.
Het lepeltje verven of spuiten is vaak een knoeiboel en na een schot of 3 is het meeste ook weer verdwenen.
Nu was ik naar een oplossing op zoek, en heb die gevonden in de vorm van fluorgekleurde ronde etiketten van 50mm die bij enkele kantoorwinkels in het assortiment zittenMijn link .
Ze zijn in verschillende kleuren en afmetingen in de handel, en de prijs (kun je je geen buil aan vallen) komt op ± 1 a 2 cent per stuk, net hoeveel je afneemt.
Het werkt schoon en eenvoudig, de geschikte kleur uitzoeken, op het lepeltje plakken, net zo lang schieten tot het een grauwe boel wordt, nieuw etiketje plakken, en gaan met die banaan!

schiet ze

Bijgesloten miniatuur

• Bijgesloten Plaatje

#2 Gebruiker is offline   Gunhed Icoon

• Gebruiker
  • Pip
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 03-augustus 19

Gepost 15 augustus 2019 - 22:11

Bekijk Post JVK, op 31 juli 2012 - 10:43, zei:

Hallo,

Klapdoeltjes schieten is leuk, maar voor je het weet is het een grijs geheel rond en op de hitzone, en is het geen richten meer maar gissen.
Het lepeltje verven of spuiten is vaak een knoeiboel en na een schot of 3 is het meeste ook weer verdwenen.
Nu was ik naar een oplossing op zoek, en heb die gevonden in de vorm van fluorgekleurde ronde etiketten van 50mm die bij enkele kantoorwinkels in het assortiment zittenMijn link .
Ze zijn in verschillende kleuren en afmetingen in de handel, en de prijs (kun je je geen buil aan vallen) komt op ± 1 a 2 cent per stuk, net hoeveel je afneemt.
Het werkt schoon en eenvoudig, de geschikte kleur uitzoeken, op het lepeltje plakken, net zo lang schieten tot het een grauwe boel wordt, nieuw etiketje plakken, en gaan met die banaan!

schiet ze

Doe ik al jaren. Er zijn zoveel verschillende maten. En zo goedkoop. Gek genoeg lijkt het een zeer goed bewaard geheim.

#3 Gebruiker is offline   Dominique Icoon

• Schutter 1e klas+
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 24-mei 17

Gepost 15 augustus 2019 - 22:55

Bekijk Post Gunhed, op 15 augustus 2019 - 23:11, zei:

Doe ik al jaren. Er zijn zoveel verschillende maten. En zo goedkoop. Gek genoeg lijkt het een zeer goed bewaard geheim.

De Topicstarter doet dit ook al jaren want zijn bericht komt uit 2012 :P :rofl: :rofl1:
-XP The Fifty-Eight .58
-Sam yang recluse .358
-Drummen Sinner .308
-Beaumont Warrior .308
-Evanix sniper .30
-Spa m10 custom .258
-Drummen Sinner .223
-Walther dominator 1250ft .22

Fles vullen in de Belgische kempen terwijl je wacht?
Contacteer me!

#4 Gebruiker is offline   RobRos Icoon

• Schutter 2e klas
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Serious Members
  • Lid geworden: 26-september 14

Gepost 16 augustus 2019 - 10:37

Bekijk Post Gunhed, op 15 augustus 2019 - 23:11, zei:

En dat goed bewaarde geheim is er nu ook wel af.. (2400 views) Geposte afbeelding
HW97K 16J met Athlon Talos BTR 4-14x44 APLR2
(N2 scope 6-24x50SFE)
Pistool FWB LP 65

#5 Gebruiker is offline   Schoontje Icoon

• Pro
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Experts
  • Lid geworden: 23-augustus 06

Gepost 16 augustus 2019 - 16:49

... en het gebeurde nóg veel eerder ... :) Geposte afbeelding

https://www.luchtbuk...34&#entry303734
De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past ...

Borsten zijn het bewijs dat ook mannen zich op twee dingen tegelijk kunnen concentreren ...

SV Gennep

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers